Wat is er nieuw

Aalsmeer (NL) - Aquaplantsonline

Tiny_25

Well-known member
Lid geworden
17 januari 2013
Dat deze topwebshop er nog niet bij staat!!
Niets dan lof over deze webshop.
Goede klantenservice.

Hoe zijn jullie ervaringen?

prima shop die al een lange tijd mee draait

Heel positief. Ook goede content via WhatsApp

Tot nu zelf ervaren dat er binnen een dag, vaak dezelfde dag, moeite wordt gedaan je telefonisch te bereiken om te bespreken wat je wensen zijn bij het oplossen van een klacht maar ook wanneer er lang wachten is op een uit voorraad artikel. Bij dat laatste bleek goed dat ze zelfs na drie weken (feestdagen zaten er tussen en leverancier bleek langer gesloten) nog mijn bestelling in de gaten hielden en tussendoor bij mij checkten of ik nog wilde wachten op dat ene artikel of dat ik het pakket al verzonden wilde hebben. Klasse!

Al meerdere malen besteld, telkens keurig en snel geleverd, actuele voorraadstatus van deze webshop werkt ook perfect.

ook heb ik nu weer al mijn planten daar besteld. keurige planten. Zeer netjes verpakt en altijd precies op tijd geleverd.

Aquaplants, altijd netjes geholpen ben dus zeer positief.

Inmiddels al zeker 10x daar besteld, toevallig laatst een probleempje gehad met defect, keurig geholpen en snel opgelost zelfs.

Fijne webwinkel waar we al meerdere jaren meerdere keren plantjes en hardware besteld hebben.
Enige puntje wat ik ze zou kunnen aanraden is om de voorraad van de hardware iets ruimer aan te houden. Ook al staat het netjes aangegeven dat het niet op voorraad is is het aantal wat er wel is soms aan de lage kant mijn inziens maar goed ik run het bedrijf niet en kan me voorstellen dat er aan te hoge voorraad ook een risico kleeft.

Daarnaast vind ik een paar dagen wachten niet zo'n ramp echter als ik voor hetzelfde geld ergens anders hetzelfde wel snel krijg ben ook ik geneigd om daar dan te bestellen.
Bij de laatste bestellingen van deze week waren zij goedkoper en wachten we dus een paar dagen langer 😉

Fijne webwinkel waar we al meerdere jaren meerdere keren plantjes en hardware besteld hebben.
Enige puntje wat ik ze zou kunnen aanraden is om de voorraad van de hardware iets ruimer aan te houden. Ook al staat het netjes aangegeven dat het niet op voorraad is is het aantal wat er wel is soms aan de lage kant mijn inziens maar goed ik run het bedrijf niet en kan me voorstellen dat er aan te hoge voorraad ook een risico kleeft.

Daarnaast vind ik een paar dagen wachten niet zo'n ramp echter als ik voor hetzelfde geld ergens anders hetzelfde wel snel krijg ben ook ik geneigd om daar dan te bestellen.
Bij de laatste bestellingen van deze week waren zij goedkoper en wachten we dus een paar dagen langer 😉
koop eigenlijk online alleen daar, en fysieke winkels af en toe eens wat.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan