Wat is er nieuw

Aangenaam kennis te maken ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wendela
  • Startdatum Startdatum
W

Wendela

Guest
Hallo iedereen,

We hebben sinds september onze hobby weer opgepakt na jaren geen aquarium meer gehad te hebben. In het verleden eerst kleine bak (tropisch) en later grote bak (160, Malawi) gehad. Na lekkage destijds gestopt. Het begon toch weer te kriebelen, ook voor de kinderen (4 tot 12 jaar oud) leek het ons leuk. Gelukkig vinden ze het ook allemaal interessant en kunnen er langdurig voor zitten observeren.
We zijn gestart met kleine bak (60cm) en nu sinds begin feb weer groot (120x60x76).
Eea loopt nu goed. Langzaam bezig met uitbreiden visbestand. Helaas weinig aquarianen in onze omgeving om te consulteren of ervaringen mee te delen. Ik las hier al veel mee, maar nu toch maar geregistreerd.
Alvast bedankt voor alles wat ik al dankzij jullie topics heb mogen opsteken.
Tot ziens hier! ??

Bijlagen

• 768CE45E-C544-4042-8BF6-BE1475A88405.jpeg
    768CE45E-C544-4042-8BF6-BE1475A88405.jpeg
    126.2 KB · Weergaven: 120
Welkom op AF 🙂

Welkom! Ik ben benieuwd voor welke vissen jullie gaan kiezen. Veel succes en plezier!

Er zitten nu killivissen in, nog hoogvinkarpers uit oude bak, appelslakken, Sulawesi slakken, vijita gold cichlide koppeltje, twee blauwe spat gourami’s, kuhli visjes, cpo kreeftjes, wat garnalen (konden we heel goedkoop overnemen, is een allegaartje), twee ancistrussen, en vier platy’s (uit oude bak, twijfel of we die houden, ze eten aan de voelsprieten vd slakken en jagen soms de gourami’s op). Vandaag kan ik dojo loach/ weeraaltjes ophalen.
Misschien in de toekomst nog een klein schooltje. De middenlaag is wat leeg. Dat ben ik nog aan het uitzoeken.

Welkom! Ik ben benieuwd voor welke vissen jullie gaan kiezen. Veel succes en plezier!
Vergeten te citeren in mijn vorige reactie, moet nog even wennen ☺️.

Welkom op 't forum.
Interessant visbestand heb je 🙂

Ik weet niet welke omgeving je precies zit, maar de leden van dit forum zitten aardig verspreid over 't hele land. Als je vragen hebt, brandt los 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan