Wat is er nieuw

Aankoop aquariumspulletjes

RoyalGrizzly

Well-known member
Lid geworden
16 augustus 2025
Leeftijd
59
Het aquarium wordt binnenkort geleverd. Alvast een lading aquariumspulletjes toegekomen.
Hardscape is al klaar. Kijk er naar uit om 2026 goed te starten

Beste wensen voor iedereen !

Bijlagen

• IMG_2275.jpeg
    IMG_2275.jpeg
    4.7 MB · Weergaven: 52
Jij ook de beste wensen en veel succes met de bak.

Fraaie kerst cadeau's zeg 😉
Alvast succes met je aankomende aanwinst en creatie.
Beste wensen🥂

Fraaie kerst cadeau's zeg 😉
Alvast succes met je aankomende aanwinst en creatie.
Beste wensen🥂
Merci! Ik heb een heel begripvolle partner — ik kreeg carte blanche en heb daar met veel plezier gebruik van gemaakt 😊

In de berging het osmosetoestel en waterton 210 liter al eens uitgeprobeerd

Bijlagen

• IMG_2206.jpeg
    IMG_2206.jpeg
    2 MB · Weergaven: 26
Mooie start aan spullen zo te zien, veel plezier met de opstart.

Dat is een klein kapitaal aan mooie spullen. Goed begin is het halve werk:thumbs:Succes met de opstart
Na 5 á 6 maanden voorbereiding alvorens aquarium aan te kopen tijd gehad om te sparen ;-) en de Oase Highline 300 bestelt ipv ons eerste gedacht een op maat gemaakt aquarium. Alleen al met het prijsverschil tussen de offerte van een aquarium op maat en dit standaard aquarium heb ik de spulletjes kunnen aankopen.

Mooie start aan spullen zo te zien, veel plezier met de opstart.
Na een lange voorbereiding om me in de hobby te verdiepen voordat ik alles aanschafte, en met degelijk materiaal en producten, hoop ik dat de opstart soepel verloopt en veel plezier brengt. Tegelijk besef ik dat alles theoretisch doornemen toch iets anders is dan de realiteit van het daadwerkelijk aan de slag gaan. Maar daar heb ik onder andere dit forum voor ;-)

Na een lange voorbereiding om me in de hobby te verdiepen voordat ik alles aanschafte, en met degelijk materiaal en producten, hoop ik dat de opstart soepel verloopt en veel plezier brengt. Tegelijk besef ik dat alles theoretisch doornemen toch iets anders is dan de realiteit van het daadwerkelijk aan de slag gaan. Maar daar heb ik onder andere dit forum voor ;-)
Dat klinkt als een goede instelling. Wees inderdaad voorbereid op wat tegenslag. Ik probeer het altijd als uitdaging te zien en onlosmakelijk onderdeel van de hobby. Dat maakt het ook leuker als alles lekker gaat.

Ik lees zo snel niet hoeveel liter de bak is?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan