Aansluiting Eheim Reeflex 800, 16/22mm


jomi

Member
Lid geworden
31 december 2020
Berichten
17
Leeftijd
49
Hallo beste Aquarium "collega's",

Ik heb van iemand een Eheim Reeflex 800 kunnen overnemen, maar helaas zaten daar de aansluitstukken 16/22mm (onderdeelnr. 7481168) niet meer bij. En jullie zullen het al begrijpen, ik heb juist de 16/22mm slangen op mijn filters zitten :giggle:.

Weet iemand waar ik dit onderdeel (incl. de rubber o-ringen) kan kopen, of wellicht heeft iemand ze "over" omdat degene zelf de 12/16mm aansluiting gebruikt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen?

Alvast bedankt voor jullie hulp en reacties,

Mike
 
Hallo beste Aquarium "collega's",

Ik heb van iemand een Eheim Reeflex 800 kunnen overnemen, maar helaas zaten daar de aansluitstukken 16/22mm (onderdeelnr. 7481168) niet meer bij. En jullie zullen het al begrijpen, ik heb juist de 16/22mm slangen op mijn filters zitten :giggle:.

Weet iemand waar ik dit onderdeel (incl. de rubber o-ringen) kan kopen, of wellicht heeft iemand ze "over" omdat degene zelf de 12/16mm aansluiting gebruikt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen?

Alvast bedankt voor jullie hulp en reacties,

Mike
Zit me ook te bedenken, heb nog twee 16/22mm snelkoppel stukken. Zouden die passen?
Iemand hier ervaring mee (of wellicht met de kleinere maat)?

Zo blijf je wel lekker knutselen met onderdelen die je al hebt.

Nogmaals, zie jullie ideeen en reacties graag tegenmoet.

Mike
 
Zit me ook te bedenken, heb nog twee 16/22mm snelkoppel stukken. Zouden die passen?
Iemand hier ervaring mee (of wellicht met de kleinere maat)?

Zo blijf je wel lekker knutselen met onderdelen die je al hebt.

Nogmaals, zie jullie ideeen en reacties graag tegenmoet.

Mike
De kans is heel groot dat één helft van een dubbele kraan op de aansluiting past.
Eheim is behoorlijk universeel.
Het maakt de verbinding alleen wel een stuk minder compact.
 

Terug
Bovenaan