Wat is er nieuw

Aanvulling

• Onderwerp starter Onderwerp starter pimhup
  • Startdatum Startdatum
P

pimhup

Guest
Heeft iemand nog tips ,wil wat planten toevoegen aan m’n bak

Bijlagen

• CFC58096-721E-49CE-9C67-242702E55EDB.jpeg
    CFC58096-721E-49CE-9C67-242702E55EDB.jpeg
    57.8 KB · Weergaven: 118
Persoonlijk zou ik alles nog een keer aanschaffen en dat ernaast plaatsen. Behalve die blauwe zuignap... :thumbs:
Dan draai je veel sneller stabiel en verlaag je de kans op algvorming. (tenminste; aangenomen dat je genoeg voeding in bodem en water hebt)

Welke planten hebben voeding in bodem nodig geef alleen profito en carbo

geef alleen profito en carbo
Dan gaat eerdaags de kwaliteit van je planten drastisch achteruit ben ik bang. Profito en carbo zijn niet compleet, ze missen namelijk fostaat (PO4) en nitraat (NO3)

Welke planten hebben voeding in bodem nodig
Hoewel het geen vereiste is hebben planten ook graag voeding uit de bodem. Primair een waterkolombemesting is ook goed mogelijk, maar dan moet je de CO2 100% goed op orde hebben.
Voeding in de bodem kan je doen met speciale voedingscapsules.

Dus kan beter producten van easy life erbij kopen of andere all in one bemesting

Ik wil je niet ontmoedigen, maar eerlijk gezegd heb ik niet veel vertrouwen in een goede afloop en denk niet dat een andere bemesting een significante verbetering gaat geven.... :sorry:
Je gebruikt een carbo -wellicht easy carbo- en dat is te weinig voor je planten. Er staan planten in die relatief veel licht vragen en die hebben meer koolstof nodig dan jij momenteel kan aanbieden met de producten die je nu gebruikt.

Maar goed, het is jouw bak en jouw keus. Dus om een antwoord te geven op je vraag: . Een AIO is wel makkelijker werken. Ik zou DEZE nemen.

Dank je voor reactie ,de snelgroeiende knallende de bak uit ,zal eens gaan kijken naar ander product en wellicht een co2 set
Ben hier ook om veel te leren

Iemand nog tips begin is er

Bijlagen

• 149D26EB-6AAF-4AAE-920E-D0392BD6A4EC.jpeg
    149D26EB-6AAF-4AAE-920E-D0392BD6A4EC.jpeg
    52.9 KB · Weergaven: 136
persoonlijk zou ik voor minder verschillende soorten kiezen , staat vaak veel rustiger , maar ja , dat is persoonlijk

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan