Agressieve Labidochromis Caeruleus


Q

Quesada

Guest
Nu zit ik met een vraagje, ik heb overlaatst Labidochromis Caeruleus(yellow's) gekocht 4stuks nu zit ik met 1 zeer agressieve yellow die dat de staarten van de andere helemaal stuk bijt gewoon kan ik er iets aan veranderen of bestaat het dat zijn gedrag nog normaal word ? Het houd ondertussen toch al eventjes aan en de staarten van de andere beginnen er echt afschuwelijk uit te zien.

Alvast bedankt!
Groetjes Vincent
 
Hoe groot is je aquarium ???

En wat is de verdeling man/vrouw ?
 
Mijn aquarium is 1,2 meter lang er zitten rotsen en 1 plant in de meeste verschuilen hun eigen daar ondertussen in omdat ze bang zijn.

Ik vermoed dat het 2 vrouwtjes zijn en 2 mannetjes de andere vissen valt hij wel niet aan.
 
Heb je een foto van de bak.?Misschien met meer beplanting zone,s maken, voor territorium vorming.?
 
Hoeveel andere mbuna heb je in je bak zitten? Mbuna houdt je het beste in een zgn overstocked aquarium, dwz overbevolkt (met alleen maar mbuna of evt een stevige meerval erbij). Dit ivm verdeling van de agressie. L caeruleus is 1 van de minst agressieve mbuna zo niet DE minst agressieve, dus ik denk dat je verkeerde/te weinig medebewoners hebt. In 1.2m kunnen 25-35 mbuna.
 

Terug
Bovenaan