Ik wil deze in mn nieuwe bakje gaan gebruikenSorry, ik heb de verkeerde soil genoemd. Het is de ADA Aqua Soil Amazonia.

Ik heb deze soil ook in verschillende bakjes, maar dit niet eerlijk gezegd.
Het kan wat algenvorming zijn.
Let er ook op dat je niet te veel voert, dat het geen bacterielaag gaat worden.
Hieronder een groter geheel van mijn bakkie. Gaat om het deel rechts onderin waar het meeste zit. Geen afgedekte soil of iets dergelijks.Is er een gedeelte soil afgedekt met zand en is de schimmel enkel bij die plek?
Ik snap de combinatie nooit van zulke kalkhoudende stenen met ph verlagende middelen.
Dit zijn steden die gekocht zijn in een aquariumspeciaalzaak
Dit zijn steden die gekocht zijn in een aquariumspeciaalzaak en zijn geschikt voor een garnalenaquarium. Waaraan denkt je te zien dat dit kalkhoudende stenen zijn?
Zit misschien heel weinig azijnzuur in het azijn dat je gebruikt en als de stenen nat zijn heeft dat ook invloed op het effect.
Is het Seiryu steen?
Seiryu geeft kalk af.
Dat is net wat ik me dus afvraag of het kwaad kan,sorry dat ik dat in jouw topic doe want was niet de bedoeling om je plannen door de war te maken natuurlijk.
Ik gebruik osmose in de garnalenbakjes en heb bewust voor dragonstone gekozen. Zo blijft de kh mooi laag met 0-1.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.