Akvastabil Fusion 200x60x64 - jmb leds - eheim 1200XLT


aquabelg

Well-known member
Lid geworden
12 september 2020
Berichten
457
Leeftijd
59
Gekocht in december 2020, in gebruik genomen begin 2021.
Opties; deurtjes zijn voorzien van push-to-open sluiters; in elk van de drie kasten is een automatische (oplaadbare) led verlichting(met sensor) voorzien-superhandig.
Staat: hééééél erg goed :)

Verlichting heb ik ook nog: waarschijnlijk kunnen er nog vier 90cm jmb led balken mee met het aquarium(wit/blauw en rood/wit) met controller(s) en verlengkabels.

Pomp: eheim 2080(of 1200XLT) met ingebouwde 500w verwarming, eventueel bomvol biohome ultimate en één of twee sets nieuwe sponzen. Reserve(nieuwe) slangpilaar en drie originele aan- en afvoerleidingen. Nieuwe leiding heb ik ook nog wel wat meters liggen.
 
Heb totaal geen idee, de bak gaat wel weg mét onderkast natuurlijk...bak kost compleet meer dan 1500 euro
 
Heb hetzelfde aquarium en wij zijn er heel tevreden mee. Mooie set bied je daar aan aquabelg
 
Ja daar dacht ik toch voorzichtig aan, een collega van me had er intersesse voor en vroeg me de prijs, daarom de vraag. Nu kan ik hem toch al iets zeggen. Wil natuurlijk nog niet zeggen dat ie hem neemt.
De filters en de rest gooi ik wel op tweedehands en marktplaats denk ik. Iemand prijsidee? Wat de gek ervoor geeft??
 
Gereserveerd voor......1300 euro, niet zo slecht vond ikzelf. Binnen twee weken wordt ie opgehaald.

Tot je begint op te sommen: een aquarium van 1300, verlichting van 670 , een filter van dik 500 euro en voor 120 euro biohome ultimate....denk niet dat de koper slecht gekocht heeft!
Aquariums...de afschrijving is toch enorm vind ik.
 
Die afschrijving gaat hard doordat er zo'n enorme diversiteit aan maten is en vooral ook omdat het nogal een klus is om een aquarium te verhuizen. De koper weet dat je de verkoper van een probleem af helpt.
 

Terug
Bovenaan