Wat is er nieuw

akvastabil

sykkelhus

Member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 september 2025
Leeftijd
75
Ik wil graag een andere bak neerzetten, maar nu is mijn oog gevallen op een

Akvastabil .Mijn vraag is ,hoe bevalt die bak en waar zijn ze te koop ik zoek er een van 100x50x50.met meubel.

ik heb het idee ,dat dit niet overal is. Ik heb nu een kleine bak van 50 met apistogramma er in wil graag meer ruimt van deze maat

Ik heb toevallig 2 weken geleden een fusion 130 gekocht op marktplaats. Ik ben nog bezig met inrichten, er zit nog geen water in dus kan nog niet echt beoordelen hoe hij bevalt, maar de bak ziet er stevig uit en is afgewerkt met aluminium. De bak zelf is een dikke prima, maar het kastje vind ik wat minder praktisch.

Volgens mij zijn ze te koop bij petsplace.nl

Dank je voor de info .

Ik heb toevallig 2 weken geleden een fusion 130 gekocht op marktplaats. Ik ben nog bezig met inrichten, er zit nog geen water in dus kan nog niet echt beoordelen hoe hij bevalt, maar de bak ziet er stevig uit en is afgewerkt met aluminium. De bak zelf is een dikke prima, maar het kastje vind ik wat minder praktisch.

Volgens mij zijn ze te koop bij petsplace.nl
Ik heb hier 3 van Aquatlantis staan en vindt het ook prima bakken en erg netjes afgewerkt. De Splendid is 100 cm.

en hoe diep en breed is die

Ik vind het vreemd dat de bakken 40 diep zijn in mijn jonge jaren waren de bakken allemaal 50 of meer ik had een bak van 200 cm 60 x 60.
Zelf gebouwd en met tangayka ,s er in .Ik kom nu geen bakken (Heel weinig ) meer tegen met de maten 50 x 50 cm breed en diep
en het is ook wel erg duur geworden allemaal.

Ze hebben meer modellen en de Fusion 120 die ik heb is wel 50 diep.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan