F
fish lover
Guest
Zoals de titel zegt wat is het¿
Verminderen van de verlichting is al een belangrijke stap denk ik want zo verklein je de vraag naar voeding en dus co2.
Als ik mij niet vergis, deze groen wieralgen worden niet veroorzaakt door gebrek aan Co2 maar gebrek aan fosfaat en over belichting en zuurstofrijk water zoals vrijwel alle groene algen.
Nu kan het geen kwaad om Co2 toe te dienen wat de groei bevorderd van de planten maar als je geen fosfaat hebt blijven deze groen algen aanwezig.
of heb ik dat mis ?
Ik heb eigenlijk alle spulletjes leggen om met de ei formule te gaan werken. Dan ga ik er vanuit dat zodra ik daar mee start de tekorten niet meer zullen ontstaan.
Dit doe ik omdat meerdere waardes te laag waren.
Ik ga dan de verlichting ook weer verhogen aangezien ik dit ook mooier vind.
Als ik mij niet vergis, deze groen wieralgen worden niet veroorzaakt door gebrek aan Co2 maar gebrek aan fosfaat en over belichting en zuurstofrijk water zoals vrijwel alle groene algen.
Nu kan het geen kwaad om Co2 toe te dienen wat de groei bevorderd van de planten maar als je geen fosfaat hebt blijven deze groen algen aanwezig.
of heb ik dat mis ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.