Wat is er nieuw

Alg, wat nu?

Profito heeft alleen sporen elementen, daar mis ik dus nog de toevoeging van nitraat (No3) en fosfaat (Po4) in, en eventueel kleikorrels bij de wortels van planten welke dat nodig hebben.
 
Dat kan inderdaad maar het is goedkoper om poeders te kopen met kaliumnitraat en kaliumfosfaat bij bv aquariumbemesting.nl
 
Dat kan inderdaad maar het is goedkoper om poeders te kopen met kaliumnitraat en kaliumfosfaat bij bv aquariumbemesting.nl

Die poedertjes maar eens bestellen dan.

Hopelijk hoeft de bodembedekker niet vervangen worden. Die zit behoorlijk vol met alg.
 
Die poedertjes maar eens bestellen dan.

Hopelijk hoeft de bodembedekker niet vervangen worden. Die zit behoorlijk vol met alg.

Als je handig bent bestel je ook csm+b mee want dat is als sporenvoeding veel goedkoper dan de dure flesjes uit de winkel.
 
Als je handig bent bestel je ook csm+b mee want dat is als sporenvoeding veel goedkoper dan de dure flesjes uit de winkel.

Handig in de zin van? Dat zou dan de Profito vervangen?

Los van dat die poedertjes goedkoper zijn, doen ze het ook beter qua voeding voor de planten?
 
De poedertjes zijn wat beter bij te sturen over het algemeen dan de flesjes voeding uit de winkel. Met name de All-In-One oplossing is alles behalve afgestemd op jouw bak. Ik gebruik zelf Profito samen met Fosfaat en Nitraat. Maar als deze flessen leeg zijn ga ik over op de poeders. Ik kan je wel aanraden om of poeders te gaan gebruiken of om Profito in combinatie met losse Fosfaat en Nitraat voeding te gaan gebruiken.
 
Niets meer over je co2 lekkage gelezen, is dit nu opgelost en zoja wat was het probleem
 
Voor co2 behoor je een co2 slang te gebruiken en geen luchtslang, luchtslang is poreus en je zou daar dus ook co2 kunnen verliezen. Misschien een idee
 
Voor co2 behoor je een co2 slang te gebruiken en geen luchtslang, luchtslang is poreus en je zou daar dus ook co2 kunnen verliezen. Misschien een idee

Heb ik inderdaad ook al aangedacht. Misschien niet overbodig alle slang delen te vervangen.
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: zo even Sky uitlaten
      Terug
      Bovenaan