Rick85
Well-known member
Hoi allemaal,
Sinds een week heb ik geen dwerg garnaal meer over 🙁
Ben maanden geleden begonnen met 4 japonica
Iets later 4 citroen garnalen en 4 crystal red
Daarna weer 4 crystal red en orange rabbit slak
en 2 weken geleden 2 waaierhand garnalen, 6 langneus garnalen, 2 blue rabbit slakken, 1 orange rabbit slak en 2 boettgeri kikkers
vorige week merkte ik dat de kikkers spoorloos waren en ook alle crystal red en citroen garnalen. Heb wel 2 crystal reds dood zien liggen.
Wat ik nu nog zie zijn de 2 waaierhand garnalen, alle 4 japonicas, 2 langneus en de 3 nieuwste slakken. de eerste orange rabbit (en de mooiste) is ook weg.
Heb gister bij de verversing (wat ik elke week doe met osmosewater) grondig gezocht maar niks gevonden.
Mijn waterwaardes zijn goed.
Ben een beetje met stomheid geslagen op dit moment :|
Sinds een week heb ik geen dwerg garnaal meer over 🙁
Ben maanden geleden begonnen met 4 japonica
Iets later 4 citroen garnalen en 4 crystal red
Daarna weer 4 crystal red en orange rabbit slak
en 2 weken geleden 2 waaierhand garnalen, 6 langneus garnalen, 2 blue rabbit slakken, 1 orange rabbit slak en 2 boettgeri kikkers
vorige week merkte ik dat de kikkers spoorloos waren en ook alle crystal red en citroen garnalen. Heb wel 2 crystal reds dood zien liggen.
Wat ik nu nog zie zijn de 2 waaierhand garnalen, alle 4 japonicas, 2 langneus en de 3 nieuwste slakken. de eerste orange rabbit (en de mooiste) is ook weg.
Heb gister bij de verversing (wat ik elke week doe met osmosewater) grondig gezocht maar niks gevonden.
Mijn waterwaardes zijn goed.
Ben een beetje met stomheid geslagen op dit moment :|