Alternatieve filter voor Superfish Home 25


A

Arjann

Guest
Goedenavond,

Deze week heb ik weer een nieuw aquarium gekocht (Superfish Home 25), een klein 25 liter bakje waarbij de filter en verwarmingselement mooi is weggewerkt.
Echter heb ik er een superfish aqua flow 100 bij gekregen. Deze is verre van stil. Heb al van alles geprobeerd; lucht eruit, diagonaal houden, rotor nakijken/schoonmaken, filterspons tussen filter en bak klemmen, maar helaas zonder positief resultaat.

Het mooie van de Superfisch Home 25 is dat de filter mooi wordt weggewerkt. Nu ben ik op zoek naar een alternatief, welke ik hierin goed kan wegwerken. Er zitten nu namelijk sleuven aan de achterkant (voor het instellen van de pompsnelheid) en een sleuf voor het pijpje.

Zijn hier andere leden die hier toevallig ervaring mee hebben, of een advies hebben?

Alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aquael pat mini. Ik heb de turbo 500 op mijn 70 en 50 l en zeer tevreden.Kraakhelder water.
 
En deze heb je in het filterhuis verwerkt die standaard in de superfish home zit?
Neen, ik heb een Superfish zonder ingebouwde filter, maar die kun je er uithalen hoor, met een scherp mesje kun je de kit van de filter verwijderen.
 

Terug
Bovenaan