Wat is er nieuw

Alweer een probleem met een hond.... 👀

Friesian

Well-known member
Lid geworden
9 februari 2020
Wij, ik ben aan de sukkel met Bandit de Boompoo (hondje)

Vrijdag nog naar de dierenarts geweest vanwege te weinig eetlust, medicijn die hij kreeg.. Een extra controle door de dierenarts na dezelfde week een enting en voor kennelhoest.

Maandag opnieuw cohtact opgenomen. Ik koos een praktijk van dezelfde groep vanwege de eerdere openingstijden en de grote zorgen die ik had.

Eerste wat ze, de dierenarts zag: maden.
Verder ook een test op een eventueel aanwezige parasiet. Ook dat gaf een positieve testuitslag.

Bandit heeft pijn wordt nu voor de zekerheid behandeld met medicijnen en controle door de fokker, tevens/tegelijkertijd de assistente van de dierenarts.

Ik moet rekening houden met dat hij het niet doorstaat.

Potverdorie joh. Dat is niet zomaar wat. Met dit weer komen vliegeneitjes razendsnel uit. Dat bedoel je toch met maden?

Ik heb laatst midden in de nacht een hond staan wassen. Die had in haar slaap alle urine laten lopen. (Oorzaak onbekend, dierenarts weet het ook niet. ). Midden in de nacht gewassen omdat het met maden zo gebeurd is. Ik moest ook wel want ze droop van de urine. Je knippert met je ogen met dit weer en…

Zeker bij zo’n langharig hondje als Bandit kun je het te laat in de gaten hebben.

De parasiet is Giardia?

Ik wens jou heel veel sterkte, afschuwelijk om nou dit weer mee te moeten maken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan