Wat is er nieuw

Amatitlania nigrofasciata mannen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter xWitte_voetjes
  • Startdatum Startdatum
X

xWitte_voetjes

Guest
Hallo allemaal!

Ik heb pas geleden twee Amatitlania nigrofasciata gekocht. Ik wilde een man en een vrouw, maar ik ben bang dat ik alsnog twee mannen heb meegekregen...

Nu heb ik twee vragen, zijn het daadwerkelijk twee mannen? En wat voor gedrag vertonen ze in deze video? Klik
(dat is mijn vader die je hoort op de video... 😳 )
Ze zijn namelijk ook samen een 'kuil' aan het graven en zijn er omstebeurt druk mee bezig..

Alvast bedankt!

Heb het filmpje niet gekeken maar ik verwacht niet dat 2 mannetjes samen een kuil gaan graven 😛

Dravik2 zei:
Heb het filmpje niet gekeken maar ik verwacht niet dat 2 mannetjes samen een kuil gaan graven 😛

Ja ik twijfel dus heel erg, want in het filmpje zie je ze "zoenen". Maar ze zijn elkaar nu echt aan het verwonden :juggle:

Het kuiltje is het nest, dus ik denk niet dat ze samen een nestje gaan maken als het twee mannetjes zijn.

hmm in dat filmpje zie ik idd niet echt gedrag wat je van een koppel verwacht al hen ik geen ervaring met deze exacte soort

ik zeg het is een homo stel die niet weet wat ze willen XD

nee grapje heb echt geen idee kuil maken is nest gedrag dus zou je man vrouw verwachten maar het filmpje doet toch aan 2 mannen denken vindt ik

🙂 Je hebt geen twee mannen, maar twee vrouwen gelet op de oranje schubben die beide op de zijkant hebben.😉

jaws zei:
🙂 Je hebt geen twee mannen, maar twee vrouwen gelet op de oranje schubben die beide op de zijkant hebben.😉

Oke nu ben ik helemaal in de war haha, twee mannen, twee vrouwen? :juggle:
Het is in ieder geval duidelijk dat het niet een koppel is. Dan denk ik gezien de omstandigheden dat ik ze even moet omruilen bij de LFS!

Lijkt mij slim om ze allebei terug te brengen. De combi met zuiders is namelijk verre van ideaal 😉

Ik heb inderdaad mijn vissen teruggebracht, en het waren twee vrouwen!
Heb mijn geld teruggekregen en als ik wilde mocht ik andere vissen uitzoeken.

Mocht je nieuwsgierig zijn.. hier is mijn aquarium met huidig vissenbestand

xWitte_voetjes zei:
jaws zei:

Oke nu ben ik helemaal in de war haha, twee mannen, twee vrouwen? :juggle:
Het is in ieder geval duidelijk dat het niet een koppel is. Dan denk ik gezien de omstandigheden dat ik ze even moet omruilen bij de LFS!

Haha, ik snap het ook niet meer helemaal :d

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan