probeer het eens zonder de toevoegingen zoals ammoniakstop en bacteriestarters en zo..
Tja, en straks weer een middenstander failliet omdat men zijn flesjes niet meer wil kopen😀😀
probeer het eens zonder de toevoegingen zoals ammoniakstop en bacteriestarters en zo..
Jawel, goudvissen kunnen tegen hogere ammoniakwaardes, je wilt niet weten hoe ze oplopen in vissenkommen. Ik zeg niet dat het goed is, ze zullen er ook aan doodgaan, maar dat duurt lanfer.😉Maar dit allemaal verklaart uiteindelijk nog niks over de ammoniak waarde van 5/Liter.. al mijn vis had al lang dood moeten zijn of moeten happen of bovenin moeten zwemmen. Ipv daarvan zwemt(zwom) het allemaal de bak rond en zocht het de bodem af naar wat te bikken.. daarnaast, dat het toch niet kan om van “schoon” water naar zwaar giftig ammoniak water te gaan in minder dan een uur, zonder uitwerpselen etc.. DAT is het hele probleem. Plantjes groeien goed en snel...
Welke test heeft de LFS daarvoor gebruikt?
Strips testen geen ammoniak, dus ik denk druppels.😉Lijkt me ook erg sterk in een uur tenzij hij een strip in een fles ammoniak heeft gedoopt😉
Maar dit allemaal verklaart uiteindelijk nog niks over de ammoniak waarde van 5/Liter.. al mijn vis had al lang dood moeten zijn of moeten happen of bovenin moeten zwemmen. Ipv daarvan zwemt(zwom) het allemaal de bak rond en zocht het de bodem af naar wat te bikken.. daarnaast, dat het toch niet kan om van “schoon” water naar zwaar giftig ammoniak water te gaan in minder dan een uur, zonder uitwerpselen etc.. DAT is het hele probleem. Plantjes groeien goed en snel...
De algeneter heeft als testvisje aangetoond dat het alleszins geen leefbaar water is momenteel zou je ook kunnen zeggen...
daarnaast, dat het toch niet kan om van “schoon” water naar zwaar giftig ammoniak water te gaan in minder dan een uur, zonder uitwerpselen etc..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.