Tja ik had ze in een 30 liter maar zag ze zo weinig dat ik daar wel van baalde. Vaak zaten vlakboven de bodem en dan tussen de planten.
Ach zo, jammer zeg.Ja, klopt, een goede beplanting hebben ze echt wel nodig. Mijn vrouwtjes waren schuw geworden nadat ik ze in de kuip had gehad. Daarvoor gingen ze gewoon de bak door. De jonge vrouwtjes deden dat ook gewoon, maar ik had een paar big mama's die dus wat ouder waren en in de kuip hadden gezeten en die verstopten zich. Had dus niets te maken met de hoeveelheid mannetjes.
Ik heb nog eens door je topic gebladerd. Wat is dat toch een mooie bakje. Nou ja bakje, vind het best wel groot als ik hem zo zie.De cube 60 liter.
Als je echt wilt knutselen. Moet je eens in mijn album kijken.
Ik heb er een eheim extrern filtertje op staan met pvc aangesloten.
Dat filter draait nog van voor de verhuizing. Moet binnenkort eens schoonmaken.
Thermosfles met koffie en een koekje mee en dan maar achter de deur op de bezorger wachten NicoleHet bakje zou ik normaal gesproken op donderdag moeten ontvangen.
LOLThermosfles met koffie en een koekje mee en dan maar achter de deur op de bezorger wachten Nicole
Wat vind je van een zwarte achtergrond? Ik denk dat ik die wel wil gebruiken, de formosa komen daar goed tegen uit. Wel filterzandbodemSucces ermee! En ja, de folie die meegeleverd wordt is zwart.. (mag dat nog gezegd worden?)
Zwart knalt er wel uit icm groene aanplant. Ik ben dus voor.Wat vind je van een zwarte achtergrond? Ik denk dat ik die wel wil gebruiken, de formosa komen daar goed tegen uit. Wel filterzandbodem
Ja dat is zeker zo.Zwart knalt er wel uit icm groene aanplant. Ik ben dus voor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.