Wat is er nieuw

Anders dan anders

Tropische pissebedden en Springstaartjes die zijn pas klein.

IMG_20260912_111022704_HDR.jpg

Plantjes doen het echt heel goed! Elke ochtend zet ik hem even open om te luchten, het ruikt dan heerlijk naar een net natgeregend bos. Echt een hele fijne geur.
De beestjes zitten uiteraard verstopt, eigenlijk niet meer gezien. Is niet erg, zodra ze gaan vermeerderen gaan we ze vast vaker zien. Ze doen in ieder geval hun werk want er lag wat voer in van de kweker en dat hebben ze vakkundig opgeruimd. Ik heb er nu een moerbei blad ingelegd, dat vinden mijn garnalen in het aquarium ook altijd heel lekker dus ik dacht het hierin ook te proberen.

Beestjes al weer is terug gezien? Als ik ze niet zou zien zou ik de neiging krijgen overal te gaan zoeken en alles om te keren :DD

Beestjes al weer is terug gezien? Als ik ze niet zou zien zou ik de neiging krijgen overal te gaan zoeken en alles om te keren :DD
Haha ja wel gezien, maar diep verstopt. Zit een behoorlijke substraat laag in natuurlijk.

Dit is wel heel leuk zo. Het lijkt echt op een stukje bosgrond met een boom en wat ondergroei.

Dit is wel heel leuk zo. Het lijkt echt op een stukje bosgrond met een boom en wat ondergroei.
Zo ruikt het ook als ik hem open doe🥰

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan