Bedankt voor deze tips, heb besloten om het even zo te laten. Helaas is de man inderdaad overleden, voor het vrouwtje heb ik een nieuw plekje gevonden bij mij in de buurt. Hij heeft een groter aquarium, hopelijk gaat het vrouwtje het daar beter doen. De corydoras doen het erg goed en hebben laatst zelf eieren afgezet, dus ik denk dat die het wel trekken. Ook de bijlzalmen hebben het erg naar hun zin met z�n tweetjes. In de winkel zeiden ze dat het inderdaad wel zo kan�. Misschien eerst wat beter onderzoek doen hier op het forum. Misschien dat ik er nog wat bijlzalmpjes bijzet om het een schooltje van te maken.
Dat moet toch wel lukken in deze bak? 4 Corydoras (sterbai) en daar dan 4 bijlzalmpjes bij? Of kan ik er het beste wat garnaaltjes bijzetten?
Deze bak draait nu denk ik anderhalf jaar ofzo. Maar heb er pas sinds kort deze antennebaarsjes in, in de winkel zeiden ze dat het geen probleem moest zijn. Een grotere bak heb ik ook over nagedacht, maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel plek voor op het moment. Misschien een 80cm wel leuk, maar deze past volgens mij niet waar ik nu de Tico48 heb staan. Ik ga even nadenken wat ik er mee ga doen. Ook ga ik binnen nu en een jaar verhuizen en wil ik het liefst een 2m bak hebben, maar dat is nog toekomst muziek. Dat is pas als ik een nieuwe baan/huis heb gevonden.
Bedankt voor alle tips, ik ga er zeker wat mee doen!