V
vriend van de cory
Guest
Hallo allemaal,
Ik heb een hoop anubias nana in meerde bakken staan , en in 1 van mijn bakken, de meest recente, gebeurt er iets raar met mijn anubias. En dat is dat de bladeren aan de wortelstok verslijmen, met als gevolg dat de bladere afvallen en vervolgens ook de wortelstok zelf die verlsijmt.
Dit is gebeurt met ALLE plantjes. Er zitten nog andere planten in met wortestokken, een soort varen en nog wat planten. En dan wat voorgrondplanten (je kan kijken bij mijn 60 en 80cm topic in mijn 80cm welke er in staan 🙂 .
Ik doseer elke 2 dagen vloeibare co2 en 2 keer op de week micro elementen.
Verder is er een lage belichting.
Ik zie niet wat ik fout doe in mijn bak... Op het internet vind ik ook niets.
Wat is er mis met deze planten?
Dit is een foto van hoe het eruit ziet :
Ik heb een hoop anubias nana in meerde bakken staan , en in 1 van mijn bakken, de meest recente, gebeurt er iets raar met mijn anubias. En dat is dat de bladeren aan de wortelstok verslijmen, met als gevolg dat de bladere afvallen en vervolgens ook de wortelstok zelf die verlsijmt.
Dit is gebeurt met ALLE plantjes. Er zitten nog andere planten in met wortestokken, een soort varen en nog wat planten. En dan wat voorgrondplanten (je kan kijken bij mijn 60 en 80cm topic in mijn 80cm welke er in staan 🙂 .
Ik doseer elke 2 dagen vloeibare co2 en 2 keer op de week micro elementen.
Verder is er een lage belichting.
Ik zie niet wat ik fout doe in mijn bak... Op het internet vind ik ook niets.
Wat is er mis met deze planten?
Dit is een foto van hoe het eruit ziet :