Apistogramma Borelli Opal koppel?


S

SacredD

Guest
Hallo iedereen, ik heb nu een paar Apistogramma Borelli Opal gekocht maar weet niet zeker of het nu een Koppel is of 2 mannen...kan iemand me helpen identificeren?

IMG_2122.JPG


IMG_2120.JPG
 
Lijken mij toch 2 mannen.

alhoewel de rechter wel wat geler overkomt, doet mij dat het blauw/rood gedeelte op de kop toch aan 2x man denken.

Dat zeggende ben ik geen kei in het M/V verschil zien dusja ik zou verdere antwoorden even afwachten :D
 
Daarom ook mijn vraag, t is niet heel duidelijk….zouden het 2 mannen zijn is het mogelijk om 1 ervan, en dan nog een dame bij mijn ramirezi in de 80cm te doen of gaat dat niet goed samen?
 
Of het kwa temperament gaat? geen idee.

alleen de temperatuur afwijkingen tussen de 2 zijn al groot genoeg om het niet te willen.
 
valt mee hoor borelli word gevonden in gebieden tussen de 20 en 28 graden, loopt aardig uiteen
 
Word gevonden in ja, wil niet zeggen dat constant "warme" temperaturen deze vis goed doet.
 
nou ja eerst maar zien of het wel n Koppel is ;), ze zijn ook nog vrij klein/jong, ongeveer n halve tot 3/4 ramirezi dus.
 
Ga morgen kijken of ik een kan inruilen voor n vrouw, meestal zijn ze bij frits Kuiper heel correct dus, het was me tenslotte als Koppel verkocht dus….
 
Ja soms is het lastig te zien hoor en bij Frits kun je inderdaad wel omruilen dan.
 
Heb de man geruild voor een duidelijke dame, wederom tevreden met Kuiper.
zal nog n foto maken van de dame maar ze verstopt zicht nu eerst
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mevrouw blijft verlegen, ga er morgen een paar dither vissen bijdoen in de vorm van stuk of 6 nannostomus trifasciatus, dat helpt meestal wel….hoewel cichliden meestal na n week ofzo gewoon uit je hand komen eten.
 
Misschien moet je eerst een spiegel erin hangen zodat ze zich kan opmaken:D;). De Groningse dames zijn best ijdel hoor.
 

Terug
Bovenaan