Wat is er nieuw

apistogramma cacatuoides

• Onderwerp starter Onderwerp starter aquaria17
  • Startdatum Startdatum
A

aquaria17

Guest
Binnenkort wil ik graag een trio apistogramma cacatuoides toevoegen aan mijn rio 240 bestand. Nu wil ik ze graag wat legholen bieden, en ik zat te denken aan half ingegraven terracotta potten. Is dit een goede optie en heeft dit geen negatieve invloed op de waterwaarden? Of is er een beter alternatief?

Neehoor kun je gerust plaatsen

Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind halve kokosnoten mooier.

Bedankt voor de snelle reacties! Als ik weet wanneer ik de vissen kan halen zal ik wat potjes kopen.

Paddy.K.1966 zei:
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind halve kokosnoten mooier.

Ja, dat is dan weer voor iedereen verschillend :d.

Maar je moet doen wat je graag ziet/hebt.

Ik heb een stuk kienhout, zeg maar een halve boomstam in mijn juwel liggen. Daar zijn 2 holen in die het vrouwtje gebruikt om te broeden. Dan heb je geen bloempotten of kokosnoten nodig, het is gewoon een natuurlijk hol 🙂

Herbstnebel zei:
Ik heb een stuk kienhout, zeg maar een halve boomstam in mijn juwel liggen. Daar zijn 2 holen in die het vrouwtje gebruikt om te broeden. Dan heb je geen bloempotten of kokosnoten nodig, het is gewoon een natuurlijk hol 🙂

Kan natuurlijk ook 😉.

Sommige stukken kienhout zijn daar erg geschikt voor. Komt natuurlijk over en daarom vind ik het mooier dan allerlei kunstmatige holen. Kokosnoten kan je gemakkelijk laten begroeien met wat javamos.

Hobbygroet,
Jos Hut

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan