Appelslakken bestellen


P

Pimmendag

Guest
Beste aquarianen,

Ik wil graag appelslakken kopen. Helaas heeft de LFS spze niet. Is het makkelijk om slakken te bestellen? Welke site raden jullie aan.

Het grootste nadeel lijkt me de reis voor de dieren, dat voelt toch niet helemaal goed. Ik heb ook ooit ergens gehoord dat als je vissen laat bezorgen dat je dan rekening moet houden met de zuurstofwaarden als je de zak openmaakt, hoe zit dat sprecies?

Bij voorbaat dank :iloveyou:
 
Wellicht van hobbyisten op deze site of Marktplaats in jouw buurt? Kijk dan wel in wat voor aquarium ze zitten, daar sommige appelslakken erge planteneters zijn, terwijl anderen de meeste planten met rust laten.
 
Ik heb met regelmaat al levende have besteld en dat gaat wel goed hoor. Bij Chrisgarnalenshop ook regelmatig Tylo slakken besteld en dat gaat prima.
In de regel eten de gewone appelslakken geen planten volgens mij en ik heb die ervaring zelf dan ook niet hiermee.
 
Bij Chrisgarnalenshop ook regelmatig Tylo slakken besteld en dat gaat prima.

Daar ga ik ook snel gewei- en zebraslakken bestellen. Hij is nu alleen het land uit dus als je daar nu besteld kan het even duren voor je reactie krijgt. Over ca. 3 weken is ie weer in het land
 
Maar ja die we hier in de winkels kopen eten in de regel geen planten:). Het is een grote familie dus uitzonderingen zul je misschien houden.
 

Terug
Bovenaan