Wat is er nieuw

Aqua 60 en 40 van koos..(Jodocus)

• Onderwerp starter Onderwerp starter jodocus
  • Startdatum Startdatum
bedankt 😀

Vandaag de aqua60 een nieuwe look gegeven,moet nog even helder optrekken,vind het wel aardig gelukt,volgende week gaat de 40 onder het mes.

ygjgB4W9PmhbgukdNWR1g5bTLm9qtjwE.jpeg

groet koos.

Anderhalf week later. 😀

Mos gaat niet lekker, schimmel op het spider Wood,voor de rest redelijk tevreden met het verloop van dit bakkie.

Fz_raD5xGqWTU8OG23FhYBz-cNkKMaI0.jpeg

groet koos.

Komt vast wel weer goed, mooie aqua's heb je Koos..

Wat voor achterwand gebruik je eigenlijk? En zit het dan aan de binnen- of buitenkant? Het komt erg rustig over en geeft de planten echt die felgroene kleur! 🙂

Bedankt..
De achterwand is een stuk foto karton van de Bruna donkerblauw deze keer, op de achterruit vast met plakband. :daisy:

groet koos.

🙂
Weekje verder, vandaag wat gesnoeid waar nodig,en even nog water bijvullen. gaat niet vlug maar wel plechtig.

hz7ccBnrPmSdzNdfbC49mZvSm1KgpV3O.jpeg

😀

Leuke frisse bakkies. Heb je de standaard verlichting erboven hangen?

Ja dat kleurt veel mooier vind ik persoonlijk Koos. Ik heb dat destijds ook gedaan hoor.

Zomaar wat plaatjes..

667141_0_82_aqua2.jpg

121439_0_82_aqua3.jpg

413137_0_82_aqua4.jpg

435768_0_82_aqua5.jpg

http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/715969_0_82_aqua1.jpg[/IMG
[ATTACH=full]215245._xfImport[/ATTACH]

groet koos.

Even een update..
Tijdje zelf niet meer veel gepost,maar volg met name het fotoalbum regelmatig nog steeds met veel plezier🙂.
Bakjes staan er op dit moment nogal wat sober bij,weet eigenlijk ook niet goed wat ik wil op dit moment.
Maar ga het vroeg of laat toch wel weer oppakken.

dvlh5H1tzhEY6-1T0R6E8LuU8a4z4Nf0.jpeg

groet koos.😀

Met name de rechter is mooi beplant. Let je er wel op dat er niet nog meer kikkers uit je bakje gaan springen😀😀.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan