Aqua-Natura (NL)-IJmuiden.


Fruyit

Well-known member
Lid geworden
26 juli 2018
Berichten
190
Iemand ervaring met deze winkel?
 
Via de search hier gekomen.. iemand ervaring inmiddels? Site ziet er wel ok uit;

 
Prima lfs, redelijk groot aanbod. Ook wat tweedehands bakken. Haal met gerust hart mijn vis. Planten soms wat minder.
Hele grote hengelsport afdeling.
Hebben veel JBL.
 
Vandaag bij deze zaak langs geweest. Ziet er goed uit. In alle verkoopbakken een zandbodem en plantje en in meerdere bakken nog iets van een steen of stuk hout oid. Er zaten wel redelijk veel bleke vissen tussen die nog niet helemaal op kleur waren. Het was echter net na openingstijd misschien dat het licht pas kort aan stond.
Miste wel de aquarium planten... Misschien dat ik eraan voorbij gelopen ben. Zal de volgende keer eens opletten. Als ik in de buurt ben kom ik er zeker eens terug.
 
Vandaag bij deze zaak langs geweest. Ziet er goed uit. In alle verkoopbakken een zandbodem en plantje en in meerdere bakken nog iets van een steen of stuk hout oid. Er zaten wel redelijk veel bleke vissen tussen die nog niet helemaal op kleur waren. Het was echter net na openingstijd misschien dat het licht pas kort aan stond.
Miste wel de aquarium planten... Misschien dat ik eraan voorbij gelopen ben. Zal de volgende keer eens opletten. Als ik in de buurt ben kom ik er zeker eens terug.
Planten staan vrijwel alleen nog in de koeling, in-vitro en emers gekweekt. Rechts om de hoek als je voorbij de balie richting de aquaria loopt. Ik schaf er zelf nogal eens vissen en toebehoren aan. Mij valt wel op dat het aanbod niet altijd compleet is en er (als ik er ben) toch wel redelijk vaak dode vissen in de bakken liggen. Goed kijken of de vissen die je op het oog hebt er wel gezond uit zien kan ook geen kwaad.
 
Prima zaak met goed assortiment. Nu 2 x geweest omdat hun vissen hadden die ik zocht. Neem dan gezellig hondje mee want het strand zit er dichtbij.
 

Terug
Bovenaan