Aquael pat mini filter ratel


Matts

Well-known member
Lid geworden
30 december 2018
Berichten
576
Leeftijd
32
Locatie
België
Ik heb recent de Aquael pat mini gekocht, echter maakt het filtertje wel erg veel geluid!


Ik had dit filtertje gekocht om wat extra stroming in mijn bak te krijgen en zo de Co2 beter te kunnen verdelen.
Het doet dus niet dienst als filter, maar eerder als stromingspompje.
Ik heb de fijnste bijgeleverde spons er op zitten en maak geen gebruik van het luchtslangetje.

Het probleem is, dat het filtertje naast een mooie stroming ook een behoorlijke ratel produceert.
Heeft iemand een gelijkaardige ervaring of is deze filter bij jullie stil?
 
He wat vreemd, ik kreeg een melding en mail dat er reacties waren maar die lijken weg te zijn...

Ik had van iemand op een ander forum de tip gekregen om eens goed te kijken of er geen lucht meer inzat.
En na wat gepruts bleek dat inderdaad het geval.

Het filtertje is nu mooi stil! :D
 
He wat vreemd, ik kreeg een melding en mail dat er reacties waren maar die lijken weg te zijn...
Probleempje met het forum. Quote van Ton "wegens een probleem met de database waren we even weg, helaas terug moeten gaan naar een kopie van 03.45 uur, het is niet anders helaas."

Fijn dat je filter nu stil is!
 
Gelukkig dat ie nu stil is hoor. Ik had al gepost dat ik er ook enkele heb draaien en die hoor je ook niet.
 
Ik had voordat de database corrupt raakte het volgende geplaatst.

Het duurt even voordat er een biologische filmlaag is, dan wordt het filtertje wel stiller.
 

Terug
Bovenaan