benvo Well-known member Lid geworden 28 mei 2014 Berichten 13,629 Locatie Hellendoorn Website aquaforum.nl 29 juni 2019 #2 Het zullen ongetwijfeld interessante filmpjes zijn. Maar het geluid mis ik toch wel...
Topicstarter Topicstarter T TonHageraats † Guest 29 juni 2019 #3 benvo zei: Het zullen ongetwijfeld interessante filmpjes zijn. Maar het geluid mis ik toch wel... Klik om te vergroten... Het geluid kan je rechts onderin beeld aanzetten Ben.
benvo zei: Het zullen ongetwijfeld interessante filmpjes zijn. Maar het geluid mis ik toch wel... Klik om te vergroten... Het geluid kan je rechts onderin beeld aanzetten Ben.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 126,522 Leeftijd 59 Locatie Groningen 1 juli 2019 #7 Zitten weer mooie bouwwerken bij zeg.
Cornelius Well-known member Lid geworden 16 februari 2017 Berichten 4,881 Locatie Wateringen Website www.tspt.nl 1 juli 2019 #8 Leuk om te zien dat er steeds meer belangstelling is. (voor mij) ook veel bekende gezichten van eerdere contests en bepaalde facebookgroepen Ben benieuwd naar het eindresultaat tijdens de Vivarium
Leuk om te zien dat er steeds meer belangstelling is. (voor mij) ook veel bekende gezichten van eerdere contests en bepaalde facebookgroepen Ben benieuwd naar het eindresultaat tijdens de Vivarium