Aquagrafie


stefanC

Well-known member
Lid geworden
28 maart 2017
Berichten
2,626
Leeftijd
54
Locatie
Hulste
Beste ,

Deze avond 19/05 is er een aquagrafie met Steven Opbroeck .
Een garnalenexpert die bij vele wedstrijden als jurylid optreed .
Zelf ex-handelaar .
In deze verteld hij hoe hij in de hobby is terecht gekomen en verder veel informatie over garnalen .

Live start om 19u30 .

 
Anders uitleggen Nicole zo begrijpt hij dat niet .
John binnen 2 kroketten begint het !!!!
 
Als je nu nog niet aan het kijken bent, ben je te laat
 
Het zal wel een exclusief voor het AF zijn, dus krijgen we wel een melding hier naar ik aanneem :juggle:
 
Nou het duurde lang voordat ze dan begonnen en dan gaan ze ook nog alle namen oplezen:D:D
 
Ik heb het even gezien maar ben afgehaakt toen het over eten en favoriete Youtube kanalen begon.
 
Ja nou ja na de lange intro ben ik afgehaakt maar het is mooi dat je er iets aan hebt gehad Stefan.
 
Waren een pak bruikbare tips .
Wat te geven als ze slecht vervellen , waterwaarden vooral voor mij belangrijk met ons belgische drinkwater enz.
 
Tja John op vlak van drinkwater is het beter dan bij jullie , maar om visjes in te houden is een ander verhaal plus we betalen er dan nog een dik voor .
 
Ja dat zal best kunnen hoor want ik weet er weinig van behalve dat er bij jullie wat chloor in kan zitten.
 
Ik heb tussendoor wat gekeken maar ging dan net over wat anders dus kan er nog weinig van zeggen.
Zal het als ik zin en tijd heb eens bekijken allemaal,iig bedankt voor het delen Stefan! :thumbs:
 
Wij waren naar een verjaardag in Zwolle en pas 23:00 uur thuis.
Maar ben abonnee van dat kanaal dus kijk hem wel terug binnenkort
 
Tjee zeg, dat is wel heel lang hoor en zoiets duurt mij dan alweer te lang.
 
We kunnen aan Stefan vragen of hij daar een korte samenvatting van kan maken?! ;)
 
Ja ik ga echt niet 4 uur naar 2 dezelfde mensen zitten turen hoor. Zoiets is leuk maar ik vindt persoonlijk dat ze dat in kortere sessies moeten doen want veel mensen gaan geen 4 uur zitten kijken denk ik.
 
Zoals overal worden er in het begin vragen gesteld en dan een uur later komt er iemand bij die dezelfde vraag stelt .
De raad geduld in onze hobby komt overal terug .
 
Zoals overal worden er in het begin vragen gesteld en dan een uur later komt er iemand bij die dezelfde vraag stelt .
De raad geduld in onze hobby komt overal terug .
En jij weet nu waarom je drie dochters hebt;)
 
Hebben ze ook uitgelegd wat geduld is dan en waar je dat kan krijgen? In dat geval had ik beter toch kunnen kijken denk ik;)
 

Terug
Bovenaan