D
Ik zal daar vanavond eens induiken, dank voor het meedenken Dirk!
Hahaha....dank je John....zal eens kijken of ik een versie kan maken voor jouw Commodore 64
Graag gedaan.Ik zal daar vanavond eens induiken, dank voor het meedenken Dirk!
Dankjewel, ik wist niet dat jullie er een artikel over hebben. Er zijn inderdaad veel vragen over het verlagen van de temperatuur van de bakken. Prima artikel dat alles zorgvuldig samenvat! Fijn om naar te kunnen verwijzen.
Mooie zet, erg uitgebreid maar daardoor ook ingewikkeld vind ik.Veel gevraagd, eindelijk hebben we het redelijk voor elkaar We hebben een filter op de site geplaatst waarmee je binnen de database kunt zoeken (en vinden ).
Hiermee wordt het nog makkelijker om soorten bij elkaar te vinden die bij elkaar passen.
https://www.aquainfo.nl/zoekfilter/
Ps pH waardes komen nog.
@biljoenblik Ik heb onder het kopje Blog een extra menu item gemaakt met de categorieën, Adriaan Briene is op die pagina apart vermeld. Als je verder nog tegen zaken aan loopt laat het dan weten, ik zal mijn best doen om een en ander te verbeteren waar mogelijk.
Een (te(?)) late reactie. Google is eigenlijk allang gestopt met de Chrome ondersteuning voor Windows XP en Vista. Firefox heeft de ondersteuning nog tot, ik dacht juni 2018 volgehouden. Misschien is hier nog een meer actuele browser beschikbaar. Verder zou je altijd nog kunnen kijken bij Opera versie 36, hogere versienummers werken niet op Vista, deze versie is nog zeer lang, misschien nu nog, ondersteund.Heb je de laatste versie va. Chrome?
Niks vervelenders voor een web bouwer als mensen die met oude browsers blijven werken.
Mooie zet, erg uitgebreid maar daardoor ook ingewikkeld vind ik.
Ik zal er nog een paar keer mee spelen. Wat ik wel vermoed is dat het door de vele keuzes die er zijn het voor een beginner ontoegankelijk wordt.Dank je 🙂 Een filter klinkt als heel eenvoudig maar dat is het niet. Doordat we minimale en maximale temperaturen aangeven wordt het filteren heel lastig. Daarom zou ik bij het filteren ook kiezen voor bijvoorbeeld alleen minimaal of alleen maximaal. En dan niet kiezen voor 1 temperatuur maar een bereik van temperaturen. Als je er dan een beetje mee speelt krijg je vanzelf de gewenste resultaten. Het filteren op Herkomst gebied, landen etc is natuurlijk veel makkelijker te doen.
Met dit filter in het achterhoofd zijn we ook de landen en ecosystemen aan het toevoegen...vandaar dat daar nog niet heel veel soorten in staan.
Ik heb nog een klein dingetje. Weet niet of dit puur door de ipad komt, of dat de site zo in elkaar zit.
Maar ik vind sommige afbeeldingen nogal groot en ‘opgeblazen’ Voor de rest ben ik blij dat je er zoveel moeite in steekt!
Ik zal er nog een paar keer mee spelen. Wat ik wel vermoed is dat het door de vele keuzes die er zijn het voor een beginner ontoegankelijk wordt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.