Die is wazig Jan en ik zie niks daarop.
Dat zijn ophang haakjes van de originele biobox binnenfilter, die zitten bij mij op zowel achterwand als rechterkantDie is wazig Jan en ik zie niks daarop.
ja kijk nog het even een aantal dagen aan en meet of nitraat nog verder oploopt en nitriet en ammoniak niet verder oplooptEnten scheelt een hele hoop inderdaad Jan.
ja ik ook en ben benieuwd hoe lang het gaat duren. ligt nu 2 weken in het waterwel mooie kast van aquarium !
ben benieuwd hoe het ga zijn als je hout is gezonken 🙂
Kan lang duren , misschien idee om hen met een steen onderwater te duwen zodat hij sneller water opzuigt ?ja ik ook en ben benieuwd hoe lang het gaat duren. ligt nu 2 weken in het water
Lekker advies ja.. en de steen valt eraf… pang aquarium lek. Je kunt beter een zakje met aquariumzand oid erop leggen.Kan lang duren , misschien idee om hen met een steen onderwater te duwen zodat hij sneller water opzuigt ?
Als de steen goed vast zit, zal die niet vallen hoor, maar inderdaad tis beter met een zakje aquariumzandLekker advies ja.. en de steen valt eraf… pang aquarium lek. Je kunt beter een zakje met aquariumzand oid erop leggen.
Ik heb een platte steen waar ik een gat in heb geboord. Daar doe ik een tywrap doorheen en om het hout. Zo blijft het op zijn plaats totdat het miet meer nodig is. Dan knip ik de tywrap door en hasl de steen eruit. Werkt perfect.Lekker advies ja.. en de steen valt eraf… pang aquarium lek. Je kunt beter een zakje met aquariumzand oid erop leggen.
ja deze heeft er 2 deze is ook 350 literHeeft jou bak 2 led balken? Onze 120 boven is 240 liter en heeft er maar 1.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.