Wat is er nieuw

Aqualantis splendid 120 van jan fokke

Frustrerend dat hout inwateren soms lang duurt.
haha ja echt wel je kan nog niet heel goed hem inrichten met hout nog niet op zijn plek

Nou ja je kan een panty met grind erop leggen en dan kun je de rest van de planten wel plaatsen.

Nou ja je kan een panty met grind erop leggen en dan kun je de rest van de planten wel plaatsen.
Zo heb ik het ook ooit gedaan, dan kun je inderdaad verder, kleine stukken hout heb ik weleens op een platte steen geplakt.

20260213_162041.jpg

Mooie vissen Jan.

ja mooie santa isabel maanvissen en ze laten tot nu toe de ember tetra nog met rust

is 3 keer per dag voeren genoeg of moet nog vaker

Hoe groot of hoe oud zijn ze Jan? De mijne kreeg ik destijds met een centimeter of 4 en die voerde ik dacht ik 5x. Wellicht hebben @Fozzy of @biljoenblik nog tips.

Hoe groot of hoe oud zijn ze Jan? De mijne kreeg ik destijds met een centimeter of 4 en die voerde ik dacht ik 5x. Wellicht hebben @Fozzy of @biljoenblik nog tips.
Ik kreeg deze Red Backs na 5mnd ofzo van Jos, zie foto ook hierbij. Ik voerde 5/6 keer per dag waarvan ook diepvriesvoer, afgewisseld met vlok en granulaat zodat ze alles leren eten, en zeker 2 tot 3 keer per week ververste ik de helft van het water.

Volgems mij zijn die van Jan wel ouder als ik zo kijk naar de grootte ook van de staartvin.
IMG_0346.jpeg

Ja dat klopt wel Albert en inderdaad ogen die van Jan groter.

hoe oud ze zijn weet ik niet. ze zijn nu een cm of 6 a 7

Ik gok een dik half jaar en zou ze eerst nog zeker 5x voeren en minimaal 2x per week de helft verversen.

20260215_140452.jpg
20260215_140506.jpg

Mooi geheel Jan en nu ik het zo bekijk is de kleur van de led ongeveer gelijk aan mijn lichtkleur hier. Ik heb dus dezelfde RGBW.

Wat ook de bak diep op de foto Jan.

20260223_131106.jpg
20260223_131125.jpg
20260223_131109.jpg

Mooie Manen Jan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan