Aquaristikshop


A

Altispinosa

Guest
Deze shop vind je in Duitsland en is een hele goeie shop.
 
Ik heb van deze shop een aantal kranen besteld om de toevoer van het water naar de filter te sluiten als je de filter wil schoonmaken dat er dan geen water meer uit loopt.
En als nieuwe klant krijg je daar een gratis cadeautje thuis gestuurd wat ook leuk is.
 
Ik heb ook goede ervaringen met deze shop. Artikelen snel geleverd. Prijstechnisch vaak erg gunstig.
 
Helaas dit keer een negatieve ervaring met deze shop. Bestelling gedaan en blijft vervolgens meer dan een week in behandeling staan. Op mail met vragen geen enkele reactie. Vervolgens aangeven dat als ze niet kunnen leveren of dat het nog langer gaat duren ik de order wil annuleren. Binnen 5 minuten de order geannuleerd. De mail wordt dus wel gelezen maar ook deze keer geen enkel antwoordt. Aankoop bedrag zou terug gestort worden volgens de online orderstatus. Tot op heden nog niet ontvangen, geen reactie op mail. Ik zie ervan komen dat ik een Paypal geschil moet openen.

Blijkbaar ben ik niet de enige met negatieve ervaring.
https://www.trustpilot.com/review/www.aquaristikshop.com
 
Update: Paypal claim en geld terug. Geen enkele reactie van Aquaristikshop. Wees gewaarschuwd als je hier een aankoop zou willen doen.
 
Ik heb nu ook zoiets gelijkaardigs mee gemaakt.
Is de 2 keer dat ik een bestelling had geplaatst en ik volgde mijn pakket via de track en trace code maar op een gegeven ogenblik zag ik op de track en trace code dat de bestelling geretourneerd was dus terug naar afzender dus ik gelijk contact opgenomen met Bpost en daar zeiden ze me dat de shop in fout was want dat ze een foutief adres op het pakket hebben aangebracht (een onbestaand adres nota bene) ergens in Wallonie.
Ik heb dan direct contact opgenomen met de Duitse Aquaristikshop en ik kreeg ook geen antwoorden op mijn mails (mails waren in het Engels)wees gerust ze spreken en verstaan Engels.Ik heb dan iemand om hulp gevraagd die Duits kan en die vertaalde alles voor mij en stuurde me dat door en dat stuurde ik dan op mijn beurt naar de betreffende shop en na een tijd nog niets te horen (was ondertussen al 6 weken verder)toen begon ik wel te dreigen met het echt wel openbaar te zullen maken en dat ik de politie zou inschakelen en dan kwam het plotseling in een stroomversnelling want dan hebben ze de volledige aankoopsom inclusief verzendkosten terug op mijn rekening gestort.
Maar ze hebben toch geprobeerd eerst de schuld in mijn schoenen te schuiven door te zeggen dat hun geen enkele schuld treft en dat ik dan maar de verzendkosten een 2de keer moest betalen en ze zeiden ook dat ik het was die zelf een foutief anders had opgegeven maar daar heb ik hun direct op gepakt want je hoeft je adres gegevens maar 1 keer(de eerste keer dus) in te vullen en ik had dat correct gedaan en het eerste pakket was wel netjes op mijn adres toe gekomen dus ik drukte haar (de eigenares van die shop)met haar neus op de feiten en hoe onbeschoft kun je toch zijn want ik heb nooit geen verontschuldigingen gekregen als klant en ze hebben me ook niet verwittigd dat ze het geld terug op mijn rekening hadden over gemaakt.
Dus voor mij heeft deze shop dan ook resoluut af gedaan en zal ik ook nooit meer aanbevelen.
Dus bij deze wees gewaarschuwd en ga voor een andere en meer betrouwbare shop.
 
Goh, vrijdag een bestelling geplaatst bij Aquaristikshop en ik lees nu pas de mindere berichten hier. Ook op Trustpilot is hun score beroerd. Ik houd mijn hart vast. 😅 Mocht deze order goed gaan, dan nog denk ik dat dit eens is maar nooit weer.
 
Voor wat het waard is: mijn bestelling is goed gegaan. Bestelling werd binnen één werkdag verzonden en was met 4 werkdagen hier. Niks op aan te merken verder.

Toch kijk ik voor eventuele toekomstige bestellingen eerst nog goed naar de meest recente reviews van dit bedrijf. Zijn er toch weer slechte verhalen dan is het bye bye.
 

Terug
Bovenaan