Aquarium hobby weer oppakken


Shaun

Well-known member
Lid geworden
23 september 2020
Berichten
266
Leeftijd
34
Hallo allemaal, even voorstellen: mijn naam is, je raadt het al, Shaun. Ik heb door gebrek aan ruimte altijd kleine aquariums gehad, maar de laatste 6 jaar zelfs dat niet 😳 toch elke dag youtube filmpjes gekeken en info gelezen tot mijn vrouw vorige week zei dat het weer eens tijd werd voor een aquarium.

Dus 2 bakjes uit de schuur getrokken en schoon gemaakt. Ook gelijk begonnen met een diy aquarium meubel. Zie hieronder de sneakpeak

20200924_193632.jpg

Als er interesse is om van a tot z mee te kijken met iemand die na 6 jaar niets gedaan te hebben weer een aquarium opzet hoor ik jet graag!

Ik ben in ieder geval heel blij weer te zijn gestart en dat ik me op dit forum heb aangemeld!
 
Als er interesse is om van a tot z mee te kijken met iemand die na 6 jaar niets gedaan te hebben weer een aquarium opzet hoor ik jet graag!
Altijd mooi om mee te kijken ik zou zeggen open gelijk een FotoAlbum dan heb je ook wat om terug te kijken over een tijd en blijft alles bewaard.
 
Welkom! En van zo'n setup gaat het bij mij ook kriebelen, veel plezier en laat alles graag zien!
 
Wat een onthaal, voel me helemaal welkom 😁 ik zal morgen een onderwerp openen waarin ik deze "reis" zo compleet mogelijk probeer te omschrijven. Onder welk subforum kan ik dat het beste plaatsen? bouw meubel, techniek, scape, opstart en bezetting wil ik allemaal aan bod laten komen. Of raden jullie aan verschillende topics te openen?
 
@Friesian thanks! Zie dat je paardenliefhebber bent, tof. Vanmorgen zelf nog op de manege geweest met de oudste die sindskort met zn eerste rijlesjes heeft 😁
 

Terug
Bovenaan