Aquarium in de garage


Shoto

Well-known member
Lid geworden
10 september 2019
Berichten
721
Leeftijd
42
Locatie
Landgraaf
Website
www.instagram.com
Is het mogelijk een aquarium in de garage te houden. Het kan in de winter flink afkoelen maar het zou er niet vriezen. Het gaat om een kleine 54 liter om garnalen in te kweken. Ik zou er eventueel 2* 50 watt thermostaat in kunnen hangen. Ben benieuwd....
 
Mijn Ervaring met garnalen op een koudere temperatuur is dat ze minder voortplanten. Boven de 22 gaan ze goed maar daaronder langzaam tot niet. Ze hebben het verder prima hoor maar om te kweken misschien toch wat wRmer neerzetten ergens? Groetjes
 
Is het mogelijk een aquarium in de garage te houden. Het kan in de winter flink afkoelen maar het zou er niet vriezen. Het gaat om een kleine 54 liter om garnalen in te kweken. Ik zou er eventueel 2* 50 watt thermostaat in kunnen hangen. Ben benieuwd....
Het gaat dus niet om de garage temperatuur, wel om de temperatuur van het water in dat bakje. Dus lijkt het me dat daar het antwoord op je vraag ligt.
 
Ik vraag me af of je de bak wel op een redelijke temperatuur kunt houden met 100W als het goed winter is.
De onder, achter en zij kanten goed isoleren zal al flink helpen.
 

Terug
Bovenaan