Fruyit
Well-known member
- Lid geworden
- 26 juli 2018
Na veel problemen met de 120L bak beneden gaan we het over een andere boeg gooien. Alles eruit en helemaal opnieuw inrichten.
Nu wil ik met leisteen een aantal formaties maken, hier alvast een fototje van de leisteen die gewassen zijn en nu aan het drogen.
5.95 euro in de plaatselijke tuinhandel voor een zak van 25 kg.
Nu is hierboven op de foto maar een klein deel hiervan natuurlijk 🙂
Nu weet ik hoe ik het wil aanpakken, moet alleen nog denken in welke vormen ik wil werken. Als basis ga ik op de bodem rasters zetten onder de formaties, zodat deze niet direct op het glas steunen en ook niet op het zand dat er in gaat, om ongelukken te voorkomen.
Nu de vraag die ik nog wel heb, met wat kan ik dit het best vastlijmen, iemand ervaring hiermee?
Mag natuurlijk niet giftig zijn en moet onderwater kunnen 😀
Nu wil ik met leisteen een aantal formaties maken, hier alvast een fototje van de leisteen die gewassen zijn en nu aan het drogen.
5.95 euro in de plaatselijke tuinhandel voor een zak van 25 kg.
Nu is hierboven op de foto maar een klein deel hiervan natuurlijk 🙂
Nu weet ik hoe ik het wil aanpakken, moet alleen nog denken in welke vormen ik wil werken. Als basis ga ik op de bodem rasters zetten onder de formaties, zodat deze niet direct op het glas steunen en ook niet op het zand dat er in gaat, om ongelukken te voorkomen.
Nu de vraag die ik nog wel heb, met wat kan ik dit het best vastlijmen, iemand ervaring hiermee?
Mag natuurlijk niet giftig zijn en moet onderwater kunnen 😀