M
Morren
Guest
Wij hebben een 54liter 60cm aquatlantis aquarium. Nu moeten er een aantal schoonmaak beurten plaats vinden, water verversen en filter moet uitgespoeld worden. Ik weet al dat je aquarium en filter het beste niet tegelijk kan doen. Maar nu is het zo dat dus dit alles deze week wel moet gebeuren maar morgen komen ze voor de meterkast dus gaat stroom er even af dus ook van aquarium.
Wat is nu het beste wat ik kan doen? Wachten totdat ze morgen zijn geweest en daarna aan de slag? Of nu al iets, maar wat? Maar überhaupt wat is verstandigste om eerst te doen? Eerst bodem, decoratie en water en daarna het filter? Of net andersom? En hoelang moet ertussen zitten tussen filter en aquarium schoonmaak?
Wat is nu het beste wat ik kan doen? Wachten totdat ze morgen zijn geweest en daarna aan de slag? Of nu al iets, maar wat? Maar überhaupt wat is verstandigste om eerst te doen? Eerst bodem, decoratie en water en daarna het filter? Of net andersom? En hoelang moet ertussen zitten tussen filter en aquarium schoonmaak?