Wat is er nieuw

Aquarium stres

broertje

New member
Lid geworden
13 juni 2026
Leeftijd
35
Hoi allemaal,

Na jaren gaat er bij ons thuis weer een aquarium komen, nadat ik deze 4 jaar geleden had weggedaan. Mijn zoon wordt 4 jaar en wil graag visjes. Natuurlijk erg leuk, maar wat is slim om mee te beginnen. Ik zit zelf tedenken aan 80 tot 120cm. En zie daarbij Juwels staan met een interne filter. Nu ben ik hier zelf geen fan van. Ik twijfel of ik beter voor een ander merk kan gaan. Vanwege de kosten zal dit dan eerder een 80 of 100 cm aquarium worden. Welke type aquarium zouden jullie aanraden? Het wordt een gezelschaps aquarium met makkelijk te houden vissen. Kosten zou ik graag onder de €1000 houden.

Alvast bedankt voor de reacties.

Ook al gekeken naar Aquatlantis aquaria? Als je van een open aquarium houdt dan heeft Sera ook mooie bakken.

Ook al gekeken naar Aquatlantis aquaria? Als je van een open aquarium houdt dan heeft Sera ook mooie bakken.
Ja, de splendid en de sublime. Nu zie ik dat de spendid weer een interne pomp heeft en de sublime niet, maar dat deze een stuk duurder is. De vraag is dan ook, is dat het waard qua prijs.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan