N
Niiels
Guest
Gisteren kwam het idee in mij op om een 10 liter aquarium (30*15*20) op te starten omdat ik er zo nog 1 had staan.
Zo gezegd zo gedaan..
Voedingsbodem erin, bodem en pompje met bellen.
Vandaag ook een kleine luchtfilter besteld.
Wat plantjes erin gedaan van mijn andere bakken.
En dus nu is deze bak aan het indraaien.
Ikzelf dacht een klein plantenaquarium proberen te bouwen maar ik ben benieuwd naar jullie voorstellen.
Er "moet" natuurlijk geen vis in maar ik wist deze topic nergens anders thuis te brengen.
Ik denk nu net aan een kempvis bijvoorbeeld met mooie planten die ik kan kweken voor mij ander aquaria.
Ik heb al eens een kempvis gehad dus als jullie betere voorstellen hebben zijn die altijd welkom.
En het zal moeilijk zijn om een vis te zetten die zich goed zal voelen in een 10 liter aquarium denk ik..
Zo gezegd zo gedaan..
Voedingsbodem erin, bodem en pompje met bellen.
Vandaag ook een kleine luchtfilter besteld.
Wat plantjes erin gedaan van mijn andere bakken.
En dus nu is deze bak aan het indraaien.
Ikzelf dacht een klein plantenaquarium proberen te bouwen maar ik ben benieuwd naar jullie voorstellen.
Er "moet" natuurlijk geen vis in maar ik wist deze topic nergens anders thuis te brengen.
Ik denk nu net aan een kempvis bijvoorbeeld met mooie planten die ik kan kweken voor mij ander aquaria.
Ik heb al eens een kempvis gehad dus als jullie betere voorstellen hebben zijn die altijd welkom.
En het zal moeilijk zijn om een vis te zetten die zich goed zal voelen in een 10 liter aquarium denk ik..