Wat is er nieuw

Aquarium zaden aliexpress

• Onderwerp starter Onderwerp starter randy128
  • Startdatum Startdatum
R

randy128

Guest
Hallo
Ik heb een vraagje
Ik had aquarium zaden gekocht maar hoe moet ik deze planten
Moet ik deze zaden in het water leggen of onder het zand stoppen in men aquarium
Of moet ik ze buiten het aquarium in een pot laten ontkiemen

Hoop dat iemand mij hier andwoord op kan geven

en, waren er geen instructies meegeleverd of in de advertentie te zien (dat laatste zie je geregeld op AliExpress) ?

Nee er zit geen boekje of iets bij
Het was een plantenmix stond erbei

Dan zou ik gewoon even kijken wat er gebeurd als je de zaden in zand/aarde en vochtig houd, idealiter in een apart bakje.
Ben benieuwd wat er uit komt 😉

Altijd oppassen bij Aliexpress. Jessica besteld er geregeld ook voor de tuin zaden en soms kosten die maar 20 of 30 cent incl de porto. Dan vraag je je af hoe dat kan want de porto is al meer namelijk. Het zal ook niet de eerste keer zijn dat je zaden krijgt die je niet hebt besteld. jessica had laatst ipv aardbeien zaden van een klavertje. Tja, dat zag ze pas nadat ze waren opgekomen natuurlijk.
Dus het kan gebeuren dat je niet de zaden krijgt die je besteld, maar de prijs is er ook naar denk ik.
Ik ben dus benieuwd wat er uit de zaden van de TS gaat komen. Geen komkommers mag ik hopen 😉.

Zo ben ik hier eens ingetuind.
Blijkt geen mosje te zijn die onderwater langer overleefd dan een maand of 2/3. 😉
Meer geschikt voor terraria bv.
http://www.ebay.com/itm/Star-Moss-Live-aquarium-java-plant-fish-tank-BS-/250541817978?hash=item3a5574c07a:m:m6lsHjl0S1pHJy54ES5RvmQ
Uejoc8lmWUIOhANdFRmvd4VsDHX5ns86.jpeg

jessicapilon zei:
Ik ben dus benieuwd wat er uit de zaden van de TS gaat komen. Geen komkommers mag ik hopen 😉.

Dat zou op zich niet verkeerd zijn, er zijn vissen die dol zijn op kommerkom 😀

randy128 zei:
Nee er zit geen boekje of iets bij
en in de advertentie? (dat zie je wel eens namelijk)

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan