Wat is er nieuw

Aquariummeubel gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Norfisk
  • Startdatum Startdatum
N

Norfisk

Guest
Weet iemand waar je mooie, duurzame aquariummeubels of kasten die daarvoor kunnen doorgaan kunt kopen? Op MP vind ik alleen van die lelijke zwarte. Ik ben op zoek naar een stijlvol exemplaar dat een beetje bij de rest van het interieur past. Ik vind op Google weinig goede resultaten. Zelfbouwprojecten zijn niet zo mijn ding. Alle tips zijn welkom.

Voor een aquarium van 90x30 of 60x30. Liefst een kast waar het filter en de CO2 mooi in kan worden weggewerkt.

een steigerhouten meubel maken is goedkoop en niet moeilijk in elkaar te zetten.

omdat je zwart niet mooi vind is het handig om de kleur en stijl te vermelden of foto van je interieur
zo wordt het moeilijk

groet

jaap

Norfisk zei:
Weet iemand waar je mooie, duurzame aquariummeubels of kasten die daarvoor kunnen doorgaan kunt kopen? Op MP vind ik alleen van die lelijke zwarte. Ik ben op zoek naar een stijlvol exemplaar dat een beetje bij de rest van het interieur past. Ik vind op Google weinig goede resultaten. Zelfbouwprojecten zijn niet zo mijn ding. Alle tips zijn welkom.
bij een interieurbouwbedrijf laten maken. Krijg je exact wat je wil in welke kleur je wilt

Het liefst gewoon echt hout als het even kan en liever geen mdf. De kleur kan een (donkere) houtkleur zijn. Ik hout niet zo van beuken, grenen en eiken. Ik heb wel een paar kastjes gezien op de website van een bekende Zweedse woonwinkel die hier nog wel enigszins in het interieur zouden passen, maar daar vraag ik me dan weer sterk bij af of het wel genoeg gewicht kan dragen.

Een kastje laten maken zou ideaal zijn ja. Maar ik heb geen idee waar je dat kan laten doen voor een mooie prijs.

Dat gaat ook nog wel ja. Maar ik weet niet of het door de keuring komt bij mijn partner... Ik heb veel op Marktplaats gezocht, maar een kastje dat �n stevig genoeg is, de juiste maten heeft en er nog leuk uitziet / bij het interieur past is gewoon heel lastig merk ik.

tja dan even meubelmaker in Google ingeven is vast wel 1 in de buurt die jouw wensen in een mooi meubel kan omzetten

groet

jaap

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan