Hallo allemaal!
Afgelopen maand heb ik, na veel in te lezen en rond te kijken, een nieuw aquarium gekocht. Ik ben namelijk van plan om mijn eerste aquascape op te zetten en het leek mij (en anderen) daarom wel een mooi idee om een foto-topic te starten. Hierin zal ik de progressie van de bak laten zien. Mocht je meerdere updates willen zien: ik hou ook een Engelstalige Instagrampagina (@aquascapia) bij 😀 .
Waarschijnlijk zal ik genoeg beginnersfouten maken die de meesten hier misschien al wel eens gemaakt hebben. Dus: voel je vrij om adviezen en tips te geven over van alles wat je leest/ziet en hopelijk kunnen we dan nog veel leren van elkaar!
Ter informatie:
• Aquarium: ILA (60x40x40cm)
• Verlichting: Twinstar 600S
• Filter: Oase BioMaster 250
• Filtermateriaal: Filtervlies, Seachem Matrix en Seachem Purigen
• CO2: Azaqua 2L fles
• Plantenbemesting: All-in-One PlantedBox
• Hout: Spiderwood
• Stenen: Seiryu Stone
• Bodemsubstraat: ADA Aqua Soil Amazonia Ver.2
• Voedingsbodem: Lava split
• Toevoegingen: ADA Bacter 100, ADA Tourmaline BC en ADA Clear Super
• Plantenbestand: volgt nog
• Vissenbestand: volgt nog
Inmiddels heb ik de hardscape al ingericht en dat zag er als volgt uit:
Ik zal het leuk vinden om te lezen wat jullie er van vinden en wees niet bang om (opbouwende) kritiek te geven want daar blijf ik scherp van 😉!
Groeten Martijn
Afgelopen maand heb ik, na veel in te lezen en rond te kijken, een nieuw aquarium gekocht. Ik ben namelijk van plan om mijn eerste aquascape op te zetten en het leek mij (en anderen) daarom wel een mooi idee om een foto-topic te starten. Hierin zal ik de progressie van de bak laten zien. Mocht je meerdere updates willen zien: ik hou ook een Engelstalige Instagrampagina (@aquascapia) bij 😀 .
Waarschijnlijk zal ik genoeg beginnersfouten maken die de meesten hier misschien al wel eens gemaakt hebben. Dus: voel je vrij om adviezen en tips te geven over van alles wat je leest/ziet en hopelijk kunnen we dan nog veel leren van elkaar!
Ter informatie:
• Aquarium: ILA (60x40x40cm)
• Verlichting: Twinstar 600S
• Filter: Oase BioMaster 250
• Filtermateriaal: Filtervlies, Seachem Matrix en Seachem Purigen
• CO2: Azaqua 2L fles
• Plantenbemesting: All-in-One PlantedBox
• Hout: Spiderwood
• Stenen: Seiryu Stone
• Bodemsubstraat: ADA Aqua Soil Amazonia Ver.2
• Voedingsbodem: Lava split
• Toevoegingen: ADA Bacter 100, ADA Tourmaline BC en ADA Clear Super
• Plantenbestand: volgt nog
• Vissenbestand: volgt nog
Inmiddels heb ik de hardscape al ingericht en dat zag er als volgt uit:
Ik zal het leuk vinden om te lezen wat jullie er van vinden en wees niet bang om (opbouwende) kritiek te geven want daar blijf ik scherp van 😉!
Groeten Martijn