TropicalAqua_girl
Member
- Lid geworden
- 15 januari 2026
- Leeftijd
- 23
Ik heb een 180 liter aquarium met net een groepje van 3 rio manacapuru red shoulder (maanvissen). Verder een groepje neon tetra's, zalmpjes. corydora's en 2 oude sumatranen een ancistrus algeneter en een paar grote garnalen. Nu heb ik pas mijn aquascape veranderd maar dit was voordat ik de maanvissen had. Toen had ik de vissen tijdelijk in mijn 60 liter aquarium. Nu ben ik toch niet blij met mijn aquascape. Wil toch meer hoogte verschil en meer planten. Nu wil ik eigenlijk helemaal opnieuw inrichten en opnieuw beginnen. Ik heb nog een 60 liter aquarium waar ik tijdens een grote verandering van mijn aquarium tijdelijk de vissen in deed. Maar hoe ga ik dit doen met de maanvissen??
Wat gebruiken jullie voor hoogte verschil? Ik heb nu een filterzakje met nieuwe gespoelde grind onder de aquasoil. Maar sindsdien ik dat heb gedaan, heb ik het gevoel dat de vissen stress ervaren, mijn waterpest is eraan dood gegaan en het zakje komt telkens tevoorschijn. Hope someone can help
Wat gebruiken jullie voor hoogte verschil? Ik heb nu een filterzakje met nieuwe gespoelde grind onder de aquasoil. Maar sindsdien ik dat heb gedaan, heb ik het gevoel dat de vissen stress ervaren, mijn waterpest is eraan dood gegaan en het zakje komt telkens tevoorschijn. Hope someone can help