Wat is er nieuw

Aquatin's 60x30x40

En het vervolg van de foto's

283158aquatin_0_82_dsc01000.jpg

456266aquatin_0_82_dsc01001.jpg

734354aquatin_0_82_dsc01003.jpg

721111aquatin_0_82_dsc01004.jpg

449754aquatin_0_82_dsc01008.jpg

728989aquatin_0_82_dsc01010.jpg

134713aquatin_0_82_dsc01014.jpg

De Hengeli's

673848aquatin_0_82_dsc01021.jpg

612138aquatin_0_82_dsc01022.jpg

Bij de volgende twee foto's kwamen er net jongen uit de eitjes van mams en als je goed ziet, zie je op de kop van mams een net uitgekomen jonkie zitten

854929aquatin_0_82_dsc01025.jpg

881996aquatin_0_82_dsc01031.jpg

Ze zijn niet allemaal even duidelijk, maar heb een tijdje terug een nieuwe camera gekocht en weet nog niet precies hoe hij werkt en ben er druk mee aan het 'spelen' 😀

mooooooooooooi

hahaha ja zo een foto van een moeder met jonkie op de kop heb ik ook van de CRtjes

mooi bakkie hoor...

Mooi! En wat grappig dat jonkie op mama

Niks mis met de foto's,zijn juist heel mooi en de garnalen ook!
Zitten een paar flinke mama's bij 😉

Dank jullie wel! 🙂

Er zijn heel wat kleintjes op komst weer en het krioelt ook al van de kleintjes. Ik kan daar zo van genieten, vind garnaaltjes echt geweldig. :smitten:

Er zouden dus twee tylo's yellow spotted nakweek inkomen, maar helaas waren ze toch niet op voorraad. Ben nu dus al druk zoekende naar een paar (stuk of drie tot vijf) leuke tylo's, maar dat valt jammer genoeg niet mee en heb nog geen kunnen vinden.
Hoop dat ik gauw een aantal tylo's of mini tylo's vind. 🙂

Mooi hoor, goede scherpe foto's ook :thumbs:

Edit: had al gereageerd.

Wat een schitterende reportage van een prachtige bak, erg mooi!

Dank jullie wel! 🙂

Na lang zoeken eindelijk gevonden en komen morgen mijn nieuwe aanwinsten aan, 4 Tylomelania orange poso en twee Atya gabonensis, Afrikaanse waaierhand garnalen. 🙂

Speciaal voor jou John(Seabait) 😉 hier eindelijk wat beloofde foto's.

Eerst nog een paar van de garnaaltjes, daar gaat het super mee, heel veel jonkies ook

613156_0_82_dsc01188.jpg

849641aquatin_0_82_dsc01189.jpg

533632aquatin_0_82_dsc01190.jpg

693515aquatin_0_82_dsc01212.jpg

En dan nu de waaierhanden

Nog in het zakje

776468aquatin_0_82_dsc01208.jpg

Verstoppertje spelen

255984aquatin_0_82_dsc01231.jpg

683243aquatin_0_82_dsc01261.jpg

421916aquatin_0_82_dsc01265.jpg

658127aquatin_0_82_dsc01283.jpg

De waaierhanden zijn nog wat schuw dus nog niet helemaal mooi op de foto gekregen, maar ze komen steeds meer naar voren en laten zich al wat meer zien.
Vind het echt super geweldige beestjes! :smitten:
Misschien dat er nog wel eens een paar bijkomen als ik ze tegenkom. 😀

Fraaie plaatjes 😀

mooooi

oooh die zwaaiers zijn zoooooo leuk!

Heel mooi Tina,hoop dat je veel van ze mag genieten!
Je vuurgarnalen zijn trouwens ook geweldig mooi van kleur.

super mooi ben jaloers op je

Mooie bak en foto's. :thumbs:

Super bakje! en die waaiers zijn echt leuke beestjes. Heb er zelf ook 2 en t ziet er zo leuk uit.

Dank jullie wel voor alle leuke reacties! 🙂

Ja die waaiers zijn geweldig he. :smitten: Ik hoop ook dat ik heel lang van ze mag genieten.
Ondanks dat ze wat schuw zijn zie ik ze toch regelmatig, vooral de ene dan en met voedertijd komt diegene ook steeds helemaal wel in zicht. Alleen als ik foto's wil maken denkt ie, wegwezen daar komt ze weer met dat gekke ding. 😀
Ik geniet al volop van ze. 😉

Jij ook al van die oerbeesten in je bak, wel weer leuke foto's gemaakt !

Dankjewel! 🙂 Die oerbeesten zijn echt super.

Seabait zei:
Je vuurgarnalen zijn trouwens ook geweldig mooi van kleur.

Inderdaad John, de meesten zijn heel mooi rood, heb er laatst 10 sakura's bij gedaan om het zo mooi mogelijk rood te houden, hoop dat de jongen ook zo veel mogelijk zo mooi rood worden.

Wat een leuke bak.
Simpel, maar erg mooi.
Je vuurtjes zijn trouwens erg mooi rood.
Mooi hoor!

Die zwaaiers zijn echt gaaf!
En je garnalen idd prachtig op kleur....

Hier gaat het goed. 🙂
De waaierhanden komen steeds meer te voorschijn en ze dartelen nu en dan al door de hele bak heen. Blijven prachtige beesten. Had alleen verwacht dat ze al eens zouden vervellen, maar dat heb ik nog niet gezien en geen schalen nog gevonden.
Zal deze week nog eens even wat foto's maken en plaatsen.

Goed nieuws.
Dat vervellen bij de waaiers gaat niet zo snel als bij de dwerggarnalen iig.
Zat toevallig laatst naar m'n grote waaier te kijken en bedacht me dat het vervellen ook al een tijdje was geleden.
Zal eens kijken in m'n album wanneer de laatste keer was want heb er toen een foto van gemaakt.

EDIT-net ff gekeken en was begin April,dus nu precies twee maanden geleden voor het laatst.

Ok�, nou ben benieuwd, ga van de week de bak voor eerst, sinds ik de waaierhanden heb, weer eens een grote beurt geven en een iets grotere waterwissel, wie weet dat ze dan wel gaan vervellen, bij de garnalen vervellen er dan meestal wel heel veel meer ineens. 😀

Ah je had al een reactie gedaan,had een edit bij m'n vorige bericht gezet 😉

Dank je voor de info John, dan kan het dus ook nog wel even duren. Maar maakt niet uit, komt vast helemaal goed.

De eerste is dus inmiddels vervelt en helaas doodgegaan na de vervelling. ;(
Had er al even een ander topic voor geopend om er eventueel achter te komen wat er aan de hand was, maar het heeft niet zo mogen zijn helaas, baal als een stekker. Ik hoop maar dat de ander er wel goed doorkomt, want die zal ��n deze dagen dan vast ook wel vervellen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan