Wat is er nieuw

AQUATLANTIS Aquarium style led 80x3

Steef34

Well-known member
Lid geworden
15 juli 2009
Hallo,

voor mijn vader ben ik opzoek naar een oplossing, hij heeft momenteel een juwel rekord 800 die eigenlijk ver op z’n einde is.
Ik ben aan het kijken voor een 80cm aquarium liefst met led verlichting, ook dimbare verlichting is in mijn ogen een must.
Wie weet of de verlichting van onderstaand aquarium dimbaar is? Ik vind wel dimmers van aquatlantis maar kan niet vinden of deze werken op dit aquarium.

Ik heb de Lumines controller op de Fusion 120 en die kun je inderdaad dimmen.

Het gaat hier om Twistar verlichting uit de verstelbare SA lijn. Denkelijk is de lamp niet dimbaar, het wordt in ieder geval nergens vermeld. Twinstar heeft overigens wel eigen dimmer controllers maar die staan nooit bij deze lamp.

Gaat inderdaad om de standaard lamp in de aquatlantis, gaat hier niet om m’n eigen aquarium, daar kan ik de verlichting helemaal instellen met de wifi dimmer van twinstar inderdaad

Ah, ok. Je bericht is dan verkeerd begrepen door mij. Je schreef in je openingspost over onderstaand aquarium maar onder je bericht staat alleen een URL. Wat ik dus aanklikte. Dat verklaard het misverstand hopelijk.

nou voor degene die het willen weten, ik heb nergens kunnen vinden dat het kan, ook niet in de handleidingen, maar heb het net uitgeprobeerd in de winkel, daar zeiden ze namelijk van niet, maar het werkt gewoon.
Aquatlantis style led 80 is instelbaar en dimbaar icm tecatlantis easy led control 1 dimmer en timer.
weten we dat ook weer haha

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan