Wat is er nieuw

Aquatlantis Aquaview kopen

MyDusty89

Well-known member
Lid geworden
31 januari 2018
Leeftijd
36
Hoi allemaal,

Ik zou heel graag de Aquatlantis Aquaview 120 of 150 willen kopen. Weet iemand waar deze te bestellen zijn? Ik kom telkens alleen uit op de site van Aquatlantis zelf of op een buitenlandse site. Of weet iemand een alternatief wat op dit aquarium lijkt? Ik wil graag een set kopen, aquarium en kast. Verder heb ik niets nodig.
Alvast bedankt voor het meedenken!

Hier kun je zien welke winkels dit merk verkopen en ik zou ze eens bellen:

https://www.aquatlantis.com/en/stores
Aquatlantis heeft ook dacht ik net nieuwe modellen gelanceerd namelijk. Volgens hun site is dit type nog te koop.

Aquatlantis heeft ook dacht ik net nieuwe modellen gelanceerd namelijk. Volgens hun site is dit type nog te koop.
Rare map met stores, staat een random café tussen (die in Amsterdam). Paar privé/hobby adressen lijkt het. Verreweg de meeste shops verkopen alleen nog de nieuwere lijnen zoals de Fusion enzo.

Rare map met stores, staat een random café tussen (die in Amsterdam). Paar privé/hobby adressen lijkt het. Verreweg de meeste shops verkopen alleen nog de nieuwere lijnen zoals de Fusion enzo.
Ja echt overzichtelijk is anders wat en ook wat nu nog wel en niet te koop is is een raadsel voor mij. Ik hoorde dat de Fusion eruit zou zijn maar die staat er nog wel bij.

Of die website up to date is betwijfel ik.

Ik wilde een fusion meubel of het meubel van de expert elegance. Beiden stonden nog op de website op dat moment maar blijken eenmaal bij de LFS niet meer leverbaar.
Ook had de LFS nog steeds niet alle kleuren-samples van de nieuwe lijn.

Dat klopt Nicole en de Fusion zit zover ik weet niet meer in het assortiment. Niet echt goed bijgewerkt die site als je het mij vraagt.

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik kwam inderdaad ook niet verder met de site. Bij ons is de Fusion bij de Hornbach te koop en de Volga en Splendid bij de Intratuin, maar de aquaview in ieder geval nog nergens zien staan. Ik ga de lijst eens nakijken van John. Welke van de Aquatlantis varianten zouden jullie aanraden? Ik vond de Volga qua formaat ook mooi in de winkel.

Zelf heb ik de Fusion en ben er erg tevreden over moet ik zeggen.

De aquaview is niet te vinden op de site van de aquatlantis groothandel.
Lijkt me dan ook dat deze niet meer te verkrijgen is.

Ik heb het laten navragen bij onze winkel en hij is nog leverbaar, maar dat kost wel wat, omdat hij inderdaad niet in het standaard assortiment zit.
Denk dan toch beter voor de Fusion of Volga gaan.

Of die website up to date is betwijfel ik.

Ik wilde een fusion meubel of het meubel van de expert elegance. Beiden stonden nog op de website op dat moment maar blijken eenmaal bij de LFS niet meer leverbaar.
Ook had de LFS nog steeds niet alle kleuren-samples van de nieuwe lijn.
Heel opvallend inderdaad, die websites. Je zou verwachten, zeker in deze tijd waarbij winkelbezoek minder eenvoudig is, dat men websites goed onderhoud. Maar ook bij JMB bijvoorbeeld valt het op dat ze nog steeds een nieuw en verbeterd lichtsysteem 2.0 niet op hun site hebben gezet.

Edit: Vergissing, inmiddels is er bij JMB een wijziging verschenen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan