Wat is er nieuw

Aquatlantis elegance 100 van Beginner124

• Onderwerp starter Onderwerp starter beginner124
  • Startdatum Startdatum
B

beginner124

Guest
Spijtig dat je enkel foto's kan uploaden via de pc 🙂

Zie hier mijn nieuw opgestart aquarium. Aquatlantis elegance 100 met eheim pro3 600 filter. Bedoeling is om een aquascaping aquarium te hebben.
Gelukkig hebben ze bij Nada te Antwerpen mij hier goed in bijgestaan.

Ik heb mijn vision 180 weggedaan en enkel de guppy's en corydora's bijgehouden. Deze laatste zijn onmiddellijk begonnen met eieren te leggen (denk ik) Wat is jullie mening, kunnen deze uitkomen of worden deze ineens opgegeten? Raar dat ze dit nooit eerder gedaan hebben.

Verder wel wat last nog van algen, maar dit zal ook wel beteren door meer po4 en mineralen te geven in combinatie met wat licht te minderen.

Ik ben nog wel op zoek naar een soort lang fijn gras voor achteraan ipv de huidige plantjes.
img_1513.jpg

img_15112.jpg

img_1511.jpg

img_1514.jpg

Mooi bakje hoor. Ik heb overigens je topic verplaatst naar de sectie fotoalbum zodat je weelicht hier in de toekomst nog meer foto s kan plaatsen 😉.

beginner124 zei:
Spijtig dat je enkel foto's kan uploaden via de pc 🙂

Om nog even op je beginpost te reageren:

Je kan ook een foto posten met een smartphone/iPhone of tablet/iPad, dit kan je doen door middel van TinyPic, PostIMG, Photobucket, ..

Van Photobucket is er overigens een app, dus dat maakt het nog eens makkelijker.

Alvast succes!

Tnx voor de tip ivm de foto's. Nog enkele nieuwe bewoners gekocht'
3A3209C3-FC4B-44F7-B446-FFE5CDE4E402_zpsjzscwosj.jpg

7DF77216-BAC8-4BB5-8F28-C460923A1F5B_zpsdpka7kgf.jpg

F2178574-521D-4AEC-9ECC-6450054C694D_zps4pxd12mk.jpg

Leuke unieke bak! Met name de stenen links in combinatie met planten heb je erg mooi gedaan!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan