Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy


Daar zit ik ook mee, mijn 120cm is echt rood/bruin, maar op de foto zie je het nauwelijks.
Zal toch weer eens proberen met de echte camera ;)
 
Daar zit ik ook mee, mijn 120cm is echt rood/bruin, maar op de foto zie je het nauwelijks.
Zal toch weer eens proberen met de echte camera ;)


Ja Ben, de spiegelreflex staat hier ook onder t stof, misschin wat vaker ter hand nemen, statief voor de bak en dan schieten op Raw, misschien werkt dat beter.
 
Ja Ben, de spiegelreflex staat hier ook onder t stof, misschin wat vaker ter hand nemen, statief voor de bak en dan schieten op Raw, misschien werkt dat beter.
Dan ga je al weer een heel eind verder dan ik. Mijn DSLR is niet ok meer, heleboel dode pixels, dus moet het met een Powershot G1 doen
 
Dit keer een hele streep eieren op t glas. Ik denk vd Sturisoma.


Bekijk bijlage 51440

Zoiets had ik ook op mijn glas nadat mijn Corydoras sterbai de liefde hadden bedreven. Toen dezelfde liefde bekoelt was hebben ze de eitjes maar opgegeten. Kindertjes opvoeden zonder ouderliefde vonden ze kennelijk ook niets.

:petjeaf:
 
Even met de spiegelreflex bezig geweest, wel een beetje weerspiegeling omdat het nogal zonnig is op dit moment. Foto's beetje bewerkt in Photoshop om ze wat te verscherpen en de spiegeling weg te krijgen.
Beter om het een keer op een avond te doen dus. Maar voor nu even kijken hoe de manen erbij hangen.

IMG_0544.jpg
IMG_0560.jpg
IMG_0561.jpg
 
Mooi hoor!

De volgende keer wel even de touwtjes weg retoucheren.:p;)
 
Dat gaat snel zeg! Mooier moet ik zeggen.
 
Nu maar eens op het hout eitjes afzetten. Is al een uur bezig nu.
 
Leuk Albert, en dan gaan je Maanen straks ook beginnen, ik zie al een heel feestje voor me :D:D
 
Wat Richard zegt. Ik heb via @JdeV een zakje biologische rooibos op de kop getikt, hiermee krijgt je water een rood/bruine kleur. Er zit nu ook Aquarium Munster zwarte turf in mijn bak, om te zien om het daarmee verder aan te kleuren (en aan te zuren natuurlijk).
In mijn opbouw topic staan wat foto's met het kleur effect. Ik doe twee grote theelepels op een liter kokend water, wat ik meng met 10 liter osmose water, maar je moet even experimenteren met wat je het mooiste vind.


is dit goeie rooibos om water te kleuren?
https://www.deonlinedrogist.nl/jaco...kC-eDCzZVVkqSLdJXEu_bRoib148YDqhoCHV0QAvD_BwE
 
Naar mijn mening en korte ervaring is dat de gewone biologische thee uit de supermarkt even goed werkt.
Zelf heb ik de zwarte biologische thee gebruikt met een prima resultaat.
 
Ja, zou goed moeten zijn. Ik gebruik 2 grote theelepels losse rooibos op 1 liter water, die ik dan meng met 10 liter water, daar krijg ik een prachtige rode kleur mee. Samen met turf een goede kleur
 
De planten groei is prima zo te zien.
 
Heel mooi Albert!

Je moet echt goed kijken om de manen te zien. Ze kunnen zich goed camoufleren.
 
Prachtig Albertmooie plaatjes en filmpjes :thumbs:
 
Onderhoud weer gehad. Ff impressie.
Vanavond met minder lichtinval wel even proberen een foto te maken van de bak. Water is mooi van kleur. Niet te donker. Ik wil nog wel mn vissen blijven zien.

IMG_1503.JPG
IMG_1504.JPG
IMG_1505.JPG
IMG_1506.JPG
 
De maantjes zien er prima uit Albert, nog helemaal onbeschadigd en mooi.
 
Erg mooi Albert!

Erg mooie maantjes ook!
 
Hele mooi bak! Mooi van kleur, planten staan er goed bij en dan de prachtige manen! Je hebt het goed vast weten te leggen.
 

Terug
Bovenaan