De schakelverdeler is ook geaard, en in de brico waren deze goedkoper 😆Ziet er netjes uit, waarom gebruik jij eigenlijk stopcontacten met pen-aarde?
Malawi, vrijzwemmersZiet er mega strak uit! Als je je ooit verveeld mag je mijn kastjes ook in komen richten ?. Heb je al een idee kwa vissenbestand?
erger ik mij ook aan, durf het alleen niet te gaan spuiten ... moest je een link hebben van 25MM 45graden pvc zwart mag je het gerust delen 😊Prachtig om te zien. Om dan toch een klein puntje van verbetering in mijn ogen te leveren; gaan de uitstromers nog zwart worden of blijven deze opvallend grijs
Dankje, heb zelf ook 120cm bak gehad en deze 2m bak ben ik ook al aan gewend qua grootte, wil stiekem al een 3m bakWat en mooie bak. Wat oogt mijn Fusion 120 cm nu opeens klein!
En 'verven' met zwarte kit?erger ik mij ook aan, durf het alleen niet te gaan spuiten ... moest je een link hebben van 25MM 45graden pvc zwart mag je het gerust delen 😊
Gaat niet egaal zwart zijn denk ik.En 'verven' met zwarte kit?
Los knietje halen en testen kan niet heel veel kosten. Weet idd niet id het egaal wordtGaat niet egaal zwart zijn denk ik.
Uitstroom kan ik nog verdraaien, ga er eens mee spelen en zien hoe ik ze het best af stel 😊Je kan er ook voor zorgen dat de uitstromers net het water gaan raken (Als je deze optie nog hebt. Heb ik ook op deze manier in mijn bak gedaan). Je hoort geen gekletter van water en in mijn bak zie je ze niet. Bij jou dan ietsje.
Gr. Ed
ik heb hier nog +- 90Kg breuksteen liggen, grote & kleine formaat. Geef maar een seintje en je mag ze van mij gerust hebben als je van inrichting wilt veranderen 🙂Dat ziet er inderdaad erg strak uit zeg. En dan doel ik op de inrichting van zowel het kastje als het aquarium zelf. Knap werk hoor!
Hier van hetzelfde. Als je dan toch bezig bent mag je hier het kastje ook om komen gooien naar jouw manier van inrichten.![]()
Schade opgelopen tijdens het transport ?Mooie bak
Ik heb dezelfde in het zwart alleen is de kast beschadigd dus ben ik al 4 weken op een nieuwe kast aan het wachten
Begin mijn geduld wel een beetje te verliesen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.