Aquatlantis led balk incl controller.

R

Robin-S

Guest
Ik kan van iemand een 3 maanden oude Aquatlantis 1047 ledbalk overnemen incl ledcontroller voor een zacht prijsje.

Momenteel heb ik de ledbalk boven mijn aquarium staan om te proberen. Eerlijk gezegd ben ik blij verrast over het effect wat led verlichting met je aquarium doet. Het is prachtig helder licht en bereikt zonder enige moeite de bodem.
Hij staat nu boven de Dubai 120 Zuid-Amerika/discus bak maar de verlichting is veel te fel. Kan ik met de bijbehorende led controller het licht ook bijv continue op 80% laten branden? Ik heb het boekje van de controller nog niet in mijn bezit.

Ik ben op zich ge�nteresseerd in de led balk maar dan de moet het licht gedimd kunnen worden. Zo is het simpelweg t� fel voor een Z-A bak. Weet iemand of het mogelijk is met de controller?

Gr Robin
 
Oke, alleen zonsopkomst en ondergang begrijp ik. Laat dan maar. Ik heb net nog de tl verlichting teruggeplaatst want ik kreeg lasogen haha. Het kijkt nu weer veel rustiger. Ik ga me toch maar eens verdiepen in ledstrips die ik naar eigen wens kan monteren. Komt goed.

Bedankt voor de link!
 
Terug
Bovenaan