Wat is er nieuw

Aquatlantis Ori Controller

nou dan zou ik niet investeren in die controller als je er 2 moet aanschaffen, want ze zitten er toch niet standaard bij of wel? Kun je net zo goed met een kabeltje verbinden aan een TC420. heb je dezelfde mogelijkheden, misschien nog wel meer zelfs.

Ze worden nu standaard meegeleverd met een nieuwe bak

Pas als bekend is hoe de nieuwe WRGB’s moeten worden aangestuurd kan je bepalen of een generieke RGB controller zoals de TC42O/421 ook voldoet of https://www.ledstripkoning.nl/acces...en/losse-wifi-controller-voor-rgbw-led-strips

Zitten inderdaad bij de bak en als je hem los koopt schijnt die te werken met zo n beetje alle led.

Ik kan begrijpen dat Aquatlantis wil meebewegen met de WRGB hype en fancy controllers zoals de ORI.
Persoonlijk zie ik hiervan niet de meerwaarde, enkel leuk in het begin om mee te spelen.

De ORI clouddiensten zoals buitenhuis bediening is ook zinloos, verlichting is een “eenmalige” instelling en pas je niet aan

Een ORI controller is overigens ook veel goedkoper te produceren dan een Luminus controller, marketing/kosten speelt hierbij zeker een rol.

Ben zeker niet tegen “domotica” mijn hele huis hangt hiermee vol, ben wel heel selectief met de keuzes hierin.

De oude EasyLED heeft zich ruimschoots bewezen goed te zijn, idem de JMB’s

Laatst bewerkt:
Ik ben ook tevreden over de led en vandaar de keus ook op Aquatlatis voor de derde keer.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan